Model S RWD försvinner på söndag

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mathiaso
Teslaägare
Inlägg: 282
Blev medlem: 06 jun 2017 20:29

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av mathiaso »

Lite surt om de inte gör en Justering på beställda s75, känns nästan som man annars ska avbeställa bilen och beställa en D
Model Y Long Range 2023
Model 3 Long Range 2021
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19566
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av Bjelke »

mathiaso skrev:
Lite surt om de inte gör en Justering på beställda s75, känns nästan som man annars ska avbeställa bilen och beställa en D
Jo det "måste" dom väl göra nu, allt annat vore ju korkat lixom... Hojta till om du får det iaf ;)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
CPatrikL
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 21 aug 2017 09:24

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av CPatrikL »

mathiaso skrev:
Lite surt om de inte gör en Justering på beställda s75, känns nästan som man annars ska avbeställa bilen och beställa en D
Min S 75D är alltså beställd men inte levererad och fick en sänkning på 47 600 igår
Användarvisningsbild
OlleBack
Teslaägare
Inlägg: 559
Blev medlem: 24 aug 2017 10:29

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av OlleBack »

CPatrikL skrev:
mathiaso skrev:
Lite surt om de inte gör en Justering på beställda s75, känns nästan som man annars ska avbeställa bilen och beställa en D
Min S 75D är alltså beställd men inte levererad och fick en sänkning på 47 600 igår
Hmmmm när beställde du? Jag har också en 75d som gick i produktion idag. Ser ingen prisförändring i myspec, ingen aph3 heller. Jag beställde den 16e augusti. Har du snälla möjlighet ta en screenshot på förändringarna i myspec?
Användarvisningsbild
CPatrikL
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 21 aug 2017 09:24

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av CPatrikL »

OlleBack skrev:
CPatrikL skrev:
mathiaso skrev:
Lite surt om de inte gör en Justering på beställda s75, känns nästan som man annars ska avbeställa bilen och beställa en D
Min S 75D är alltså beställd men inte levererad och fick en sänkning på 47 600 igår
Hmmmm när beställde du? Jag har också en 75d som gick i produktion idag. Ser ingen prisförändring i myspec, ingen aph3 heller. Jag beställde den 16e augusti. Har du snälla möjlighet ta en screenshot på förändringarna i myspec?
Kolla tråden ”Justerat pris” där jag la upp en bild. Jag beställde 18:e aug och bekräftade 21:e
Användarvisningsbild
Wilson
Teslaägare
Inlägg: 374
Blev medlem: 22 nov 2015 12:39
Ort: Stockholm

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av Wilson »

Då var den borta. Priset är än så länge detsamma. Det lustiga är att på den Amerikanska sidan lyckades man plocka bort den fyrhjulsdrivna varianten istället.
Skärmavbild 2017-09-25 kl. 07.01.09.png
Användarvisningsbild
OlleBack
Teslaägare
Inlägg: 559
Blev medlem: 24 aug 2017 10:29

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av OlleBack »

Hehe var också inne och kollade det första jag gjorde när jag vaknade. Ingen skillnad i pris och ingen rabatt i myspec :/
Jäkligt intresserad av att höra vad som orsakat CPatrikLs rabatt =D
vigge50
Inlägg: 7463
Blev medlem: 11 apr 2014 12:23
Ort: Göteborg

Re: Model S RWD försvinner på söndag

Inlägg av vigge50 »

Wilson skrev:
Då var den borta. Priset är än så länge detsamma. Det lustiga är att på den Amerikanska sidan lyckades man plocka bort den fyrhjulsdrivna varianten istället.
Du han precis före mig, men de verkar som att Tesla reparerat sitt misstag och tagit bort rätt modell på den amerikanska sidan nu.
Skriv svar