Full självkörning

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Foluke
Teslaägare
Inlägg: 999
Blev medlem: 05 nov 2015 21:54
Ort: Frufällan

Re: Full självkörning

Inlägg av Foluke »

bullen skrev:
Fullt Självkörande. Inte på 5 år. Delvis självkörande på lands/motorväg med förare redo att ta över, möjligen under 2018
Jag hörde i alla fall en bilman som påstod att de som föds idag aldrig kommer att ta körkort! Ett längre perspektiv men allomfattande!
Model S P85D,
Verdi

Re: Full självkörning

Inlägg av Verdi »

Foluke skrev:
bullen skrev:
Fullt Självkörande. Inte på 5 år. Delvis självkörande på lands/motorväg med förare redo att ta över, möjligen under 2018
Jag hörde i alla fall en bilman som påstod att de som föds idag aldrig kommer att ta körkort! Ett längre perspektiv men allomfattande!
Då tycker jag synd om de som föds idag. Köra bil är ett av livets glädjeämnen.
Användarvisningsbild
mati
elbilist
Inlägg: 17037
Blev medlem: 22 mar 2016 10:08
Ort: Götene

Re: Full självkörning

Inlägg av mati »

Igår hade jag jättegärna haft total självkörning. Bilen skulle till SC i Mölndal över dagen och jag hade jobb här hemma som behövde göras. Jag hade inget annat val än att köra till Mölndal, hämta lånebil, köra hem, jobba som en tok, köra till Mölndal igen, hämta min fixade bil. 65 mil senare var jag lite mör. :x
Tänk vad häftigt om jag bara hade kunnat skicka i väg bilen. Åk till SC. Kom hem när du är klar. Tjoff.
Tyvärr tror jag inte att vi kommer att se den förmågan de närmsta åren.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19558
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Full självkörning

Inlägg av Bjelke »

What he said!
Fan vad jag skulle ha tjänat mer pengar på det om jag hade kunnat jobba istället dom gånger jag åkt ner till Väsby...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar