Nuvarande referall-program

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
halipte
Teslaägare
Inlägg: 131
Blev medlem: 27 jan 2017 10:56

Nuvarande referall-program

Inlägg av halipte »

Hej! Har någon koll på hur nuvarande referall-program funkar mer i detalj. Har nu en värvning som kom in den 16 maj och såvitt jag kan se är det tre dagar innan aktuellt program. Samtidigt vill jag minns att jag läst om ert datumspann då man kan tillgodoräkna sig värvningarna i BÅDA programmen, stämmer det?

En annan fråga jag är hur man aktiverar beställningen? När och om jag kommit upp till den nivå jag vill, kan jag själv bestämma när jag vill lösa ut min ersättning?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: Nuvarande referall-program

Inlägg av e5m1r »

halipte skrev:
Hej! Har någon koll på hur nuvarande referall-program funkar mer i detalj. Har nu en värvning som kom in den 16 maj och såvitt jag kan se är det tre dagar innan aktuellt program. Samtidigt vill jag minns att jag läst om ert datumspann då man kan tillgodoräkna sig värvningarna i BÅDA programmen, stämmer det?

En annan fråga jag är hur man aktiverar beställningen? När och om jag kommit upp till den nivå jag vill, kan jag själv bestämma när jag vill lösa ut min ersättning?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tesla kontaktar dig när det är dax att lösa ut så får välja storlek färg eller vad det nu kan vara
Refferal är giltig först efter att beställaren tagit leverans om detta skett eller ej kan du se i appen
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Skriv svar