X med Vossen 22?

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10320
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: X med Vossen 22?

Inlägg av Legato »

fakerlind skrev:
AnteF skrev:
fakerlind skrev:
AnteF skrev:
fakerlind skrev:
Har 21” till min S, och Vossen VFS2 var den fälg som med säkerhet skulle klara vikten så skulle känna mig rätt trygg på X även om den väger lite mer.
Fet! Vilken wrap är det?
3M Satin dark grey. Sjukt nöjd med det valet. Bilen är svart metallic original, men tyckte inte att bilens linjer och kontrasten mot panoramataket kom fram riktigt.
Coolt. Funderar på den faktiskt. Har prover hemma. :)

Håller den bra mot stenskott och så?
Det tycker jag. Börjar bli dags att byta huven nu efter 2 år om man ska vara petig.
Min säljare på Tesla samt hans kollega ville också veta vilken wrap det var för att sätta den på sina bilar. Lite kul tycker jag. :-)
Då har vi nog samma säljare på Tesla ;)

När vi var och provkörde Model 3 stod jag länge och pratade om foliering av delar och hela bilen. Sa att jag övervägde denna färg och då sa en av säljarna att han tom hade tagit offert på just denna färg, men att han hade landat i att köra på Midnight Silver istället.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
fakerlind
Teslaägare
Inlägg: 646
Blev medlem: 31 aug 2016 23:18
Ort: Sigtuna

Re: X med Vossen 22?

Inlägg av fakerlind »

Legato skrev:
fakerlind skrev:
AnteF skrev:
fakerlind skrev:
AnteF skrev:
Fet! Vilken wrap är det?
3M Satin dark grey. Sjukt nöjd med det valet. Bilen är svart metallic original, men tyckte inte att bilens linjer och kontrasten mot panoramataket kom fram riktigt.
Coolt. Funderar på den faktiskt. Har prover hemma. :)

Håller den bra mot stenskott och så?
Det tycker jag. Börjar bli dags att byta huven nu efter 2 år om man ska vara petig.
Min säljare på Tesla samt hans kollega ville också veta vilken wrap det var för att sätta den på sina bilar. Lite kul tycker jag. :-)
Då har vi nog samma säljare på Tesla ;)

När vi var och provkörde Model 3 stod jag länge och pratade om foliering av delar och hela bilen. Sa att jag övervägde denna färg och då sa en av säljarna att han tom hade tagit offert på just denna färg, men att han hade landat i att köra på Midnight Silver istället.
Hehe Ja han nämnde att han tyckte det var lite dyrt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Skriv svar