Köpa ny x

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
evilirish
Teslaägare
Inlägg: 1121
Blev medlem: 01 nov 2016 18:42
Ort: Skåne

Re: Köpa ny x

Inlägg av evilirish »

Allt går bara man vill. Här är bevis på att jag (efter en gissningsvis 35-punkts-vändning) lyckades summon'a in min X i den sista rutan i ett minimalt parkeringsgarage.BildBild
Användarvisningsbild
fredli74
Teslaägare
Inlägg: 180
Blev medlem: 17 apr 2019 18:12
Ort: Stockholm, Haninge

Re: Köpa ny x

Inlägg av fredli74 »

evilirish skrev:
Allt går bara man vill. Här är bevis på att jag (efter en gissningsvis 35-punkts-vändning) lyckades summon'a in min X i den sista rutan i ett minimalt parkeringsgarage.
Snyggt! Lite svårt att komma in i bilen bredvid. :D

(Såg ut som det stod "ICE" i rutan på den innan jag fatta att det står "Sverige".)
NinjaNiklas

Re: Köpa ny x

Inlägg av NinjaNiklas »

Kommer aldrig lämna ifrån mig min X. Klart härligaste bilen än så länge.

Tänk på lastutrymmet som blir större eller mindre beroende på konf av säten. En 6sits får dock fortfarande in mycket med bakre raden fälld.

Men stor är den, väldigt stor....:)
Användarvisningsbild
fth
Teslaägare
Inlägg: 7065
Blev medlem: 30 mar 2017 16:25
Ort: Stockholm
Referralkod: ts.la/fredrik8071

Re: Köpa ny x

Inlägg av fth »

NinjaNiklas skrev:
Tänk på lastutrymmet som blir större eller mindre beroende på konf av säten.
Ja, jag är kluven vad gäller min monopost 7-sits, andra raden är ju grymt bekväm och lyxig, men stolarna stjäl ju massor av lastutrymme eftersom dom inte går att fälla.

Skule jag konfa en ny X idag så skulle jag absolut välja nya 7-sitsvarianten, men jag skulle samtidigt sakna monopost-stolarna :?

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Användarvisningsbild
evilirish
Teslaägare
Inlägg: 1121
Blev medlem: 01 nov 2016 18:42
Ort: Skåne

Re: Köpa ny x

Inlägg av evilirish »

fredli74 skrev:
evilirish skrev:
Allt går bara man vill. Här är bevis på att jag (efter en gissningsvis 35-punkts-vändning) lyckades summon'a in min X i den sista rutan i ett minimalt parkeringsgarage.
Snyggt! Lite svårt att komma in i bilen bredvid. :D

(Såg ut som det stod "ICE" i rutan på den innan jag fatta att det står "Sverige".)
Det var landskamp av nåt slag, så jag räknade med att de inte skulle ut innan mig på morgonen. Sa till i receptionen att jag ville lämna mitt nummer så jag kunde flytta mig ifall ifall.
Hotellet ville dock inte att jag blockerade den andra bilen, så min vackra parkering till trots (som säkert tog en halvtimme eftersom jag var tvungen att vända där nere) så blev jag berordrad att tråckla mig ut och ställa mig på handikapp-platsen istället. Anti-klimax :/
Skriv svar