Var inne på sc i Upplands Visby och tydligen jobbar de på en mjukvarufix på detta, planen är att den skall trycka ut mer vatten vid starten så att det kommer över hela bladet.
Den som väntar får se, kanske...
Blir lite svårt om pumpen är underdimensionerad vilket verkar vara fallet
Men de kanske planerar att överbelasta i en sekund eller så ? Får hoppas att pumparna inte går sönder oftare då
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Eller att de som går sönder byts ut mot rätt dimensionerade pumpar
De har nog köpt på sig ett stort lager för även nya X levereras med samma problem
Samma pump i alla bilar ? S 3 X ?
( ja jag var tvungen att ta den ordningen )
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Jag fattade det som om den skulle pumpa tidigare så att den drog med vattnet från början och inte som nu när bladet redan var uppe. Skulle kunna funka tror jag. Men visst vore bättre om man fixade "Hårdvaru" problemet istället.
De bytte på vår bil när den var inne förra veckan. Osäker på vilken version vi fick.
Däremot så är det tydlig skillnad i hur den uppträder. Innan så sprayade den, nu är det fyra ordentliga strålar istället.
Skulle påstå att den funkar bättre i högre farter än innan, men den är fortfarande helt värdelös på att ta den biten under den högra torkaren, dvs längst ut på den vänstra.
De bytte på vår bil när den var inne förra veckan. Osäker på vilken version vi fick.
Däremot så är det tydlig skillnad i hur den uppträder. Innan så sprayade den, nu är det fyra ordentliga strålar istället.
Skulle påstå att den funkar bättre i högre farter än innan, men den är fortfarande helt värdelös på att ta den biten under den högra torkaren, dvs längst ut på den vänstra.
De bytte på vår bil när den var inne förra veckan. Osäker på vilken version vi fick.
Däremot så är det tydlig skillnad i hur den uppträder. Innan så sprayade den, nu är det fyra ordentliga strålar istället.
Skulle påstå att den funkar bättre i högre farter än innan, men den är fortfarande helt värdelös på att ta den biten under den högra torkaren, dvs längst ut på den vänstra.
De bytte på vår bil när den var inne förra veckan. Osäker på vilken version vi fick.
Däremot så är det tydlig skillnad i hur den uppträder. Innan så sprayade den, nu är det fyra ordentliga strålar istället.
Skulle påstå att den funkar bättre i högre farter än innan, men den är fortfarande helt värdelös på att ta den biten under den högra torkaren, dvs längst ut på den vänstra.
Finns den här fixen även till Model S?
Ska tilläggas att det var på Model S!
Då är det själva spridarna de bytt och inte backventilen som det handlar om för X
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se