Designstudion ändrad för Model X

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Gustafsson
Teslaägare
Inlägg: 5516
Blev medlem: 20 jul 2015 17:01
Ort: Linköping

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av Gustafsson »

Funkar på min iPad 3 :? , använder chrome på den dock
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
vigge50
Inlägg: 7463
Blev medlem: 11 apr 2014 12:23
Ort: Göteborg

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av vigge50 »

Det verkar som att de har tagit bort aktiv spolier från P100D.
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av danni »

Smutt skrev:
djFabbe skrev:
Fail att designstudion inte verkar gå att ladda med Safari. Man kan ju tänka sig att en och annan Apple-användare vill beställa en Tesla...
Det är iPhone och iPad som inte går MacBook funkar perfekt
Funkar inte för mig på vare sig macOS eller iOS. Jag funderade på om det kan vara något som blir korrumperat, nån cookie eller nåt som lagras i LocalStorage som b0rkar ur och sen gör att det slutar fungera, så jag testade att rensa den datan, men det hjälpte inte heller. Det funkar inte heller för mig i private mode. Det här är allt jag får upp:

Bild
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
helix
Teslaägare
Inlägg: 1585
Blev medlem: 01 jan 2017 16:41
Ort: Stockholm

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av helix »

Exakt samma problem för mig i Safari (v10.1). Det har varit såhär från och till senaste halvåret. När Tesla gjort en uppdatering funkar det inte i Safari några dagar, sen helt plötsligt gör de någon fix som får det att funkar igen. Chrome funkar som sagt alltid även i MacOS.
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av Svenssons »

Är Ludicrous+10kWh och AP2-HW värt 500tkr? Det är prisskillnaden på bilen jag köpt och vad motsvarande skulle kosta om jag beställde motsvarande fast med Ludicrous+10kWh och AP2-HW.

Kollar jag istället vad min önskade konfiguration skulle kosta idag, dvs Model X 100D med 20" Sonic och utan en del extra lull lull så hade priset varit det samma som jag betalade för 7 månader sedan fast jag hade inte kunnat få Signature Red eller den interiör som jag vill ha.

Gillar skarpt Sonic-fälgarna. Nu har jag dock 19" Slipstream vinterhjul samt 22" Onyx till sommaren så det tar nog ett tag till det blir 20" Sonic till vinter och sommar.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11846
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av HelectriC »

Svenssons skrev:
Är Ludicrous+10kWh och AP2-HW värt 500tkr? Det är prisskillnaden på bilen jag köpt och vad motsvarande skulle kosta om jag beställde motsvarande fast med Ludicrous+10kWh och AP2-HW.

Kollar jag istället vad min önskade konfiguration skulle kosta idag, dvs Model X 100D med 20" Sonic och utan en del extra lull lull så hade priset varit det samma som jag betalade för 7 månader sedan fast jag hade inte kunnat få Signature Red eller den interiör som jag vill ha.

Gillar skarpt Sonic-fälgarna. Nu har jag dock 19" Slipstream vinterhjul samt 22" Onyx till sommaren så det tar nog ett tag till det blir 20" Sonic till vinter och sommar.
Bara att lacka dina slipstream för några tusenlappar, så har du identiska som sonic.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av Svenssons »

HelectriC skrev:
Svenssons skrev:
Är Ludicrous+10kWh och AP2-HW värt 500tkr? Det är prisskillnaden på bilen jag köpt och vad motsvarande skulle kosta om jag beställde motsvarande fast med Ludicrous+10kWh och AP2-HW.

Kollar jag istället vad min önskade konfiguration skulle kosta idag, dvs Model X 100D med 20" Sonic och utan en del extra lull lull så hade priset varit det samma som jag betalade för 7 månader sedan fast jag hade inte kunnat få Signature Red eller den interiör som jag vill ha.

Gillar skarpt Sonic-fälgarna. Nu har jag dock 19" Slipstream vinterhjul samt 22" Onyx till sommaren så det tar nog ett tag till det blir 20" Sonic till vinter och sommar.
Bara att lacka dina slipstream för några tusenlappar, så har du identiska som sonic.
Nja, måste mata dem med lite aluminium också så de växer till sig en tum... Gillade inte båtkänslan med 19" och tror att 20" nog kan vara en bra kompromiss mellan räckvidd och körkänsla.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11846
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Designstudion ändrad för Model X

Inlägg av HelectriC »

Svenssons skrev:
HelectriC skrev:
Svenssons skrev:
Är Ludicrous+10kWh och AP2-HW värt 500tkr? Det är prisskillnaden på bilen jag köpt och vad motsvarande skulle kosta om jag beställde motsvarande fast med Ludicrous+10kWh och AP2-HW.

Kollar jag istället vad min önskade konfiguration skulle kosta idag, dvs Model X 100D med 20" Sonic och utan en del extra lull lull så hade priset varit det samma som jag betalade för 7 månader sedan fast jag hade inte kunnat få Signature Red eller den interiör som jag vill ha.

Gillar skarpt Sonic-fälgarna. Nu har jag dock 19" Slipstream vinterhjul samt 22" Onyx till sommaren så det tar nog ett tag till det blir 20" Sonic till vinter och sommar.
Bara att lacka dina slipstream för några tusenlappar, så har du identiska som sonic.
Nja, måste mata dem med lite aluminium också så de växer till sig en tum... Gillade inte båtkänslan med 19" och tror att 20" nog kan vara en bra kompromiss mellan räckvidd och körkänsla.

Ahh ok, missade att du har 19"
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Skriv svar