Model S <500kkr önskas

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

Model S <500kkr önskas

Inläggav Toobah » 02 aug 2017 16:34

Förbarma eder!

Det var frustrerande när att jag äntligen blev Teslaägare i veckan - men någon hann före. Så otroligt deprimerande :cry:
När nu dessutom hugger dolken i ryggen på oss som reserverat model 3 så blir det ännu smärtsammare!

Är det någon mer som kan tänka sig att skiljas från sin gamle trotjänare - kanske ska du uppgradera till P100D?

Jag är intresserad av alla varianter så länge priset håller sig under halvmiljonen. Skulle pärlan dessutom vara "Multicoat Red" så slänger jag in lite tårögdhet också! :D

Väntar med spänning!
Toobah

Re: Model S <500kkr önskas

Inläggav Teslaägare Bjelke » 02 aug 2017 16:37

Var det taxi-Teslan du missade?
Även jag har en refferallänk och den är http://ts.la/mikael1178
Använd denna och få 9000kr i rabatt och fri Supercharging
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare

Inläggav Teslaägare Delta » 02 aug 2017 17:39

Toobah skrev:Förbarma eder!

Det var frustrerande när att jag äntligen blev Teslaägare i veckan - men någon hann före. Så otroligt deprimerande :cry:
När nu dessutom hugger dolken i ryggen på oss som reserverat model 3 så blir det ännu smärtsammare!

Är det någon mer som kan tänka sig att skiljas från sin gamle trotjänare - kanske ska du uppgradera till P100D?

Jag är intresserad av alla varianter så länge priset håller sig under halvmiljonen. Skulle pärlan dessutom vara "Multicoat Red" så slänger jag in lite tårögdhet också! :D

Väntar med spänning!

Var var du när min perfekta P85:a 2015 gick för 515 k på Netbil. Inte en repa inte ett fel. Saknar den fortfarande............. :cry:
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare

Inläggav strejf » 02 aug 2017 17:48

Delta skrev:
Toobah skrev:Förbarma eder!

Väntar med spänning!

Var var du när min perfekta P85:a 2015 gick för 515 k på Netbil. Inte en repa inte ett fel. Saknar den fortfarande............. :cry:

Oj det var billigt.
Tesla Investerare
Förbokat Tesla Model 3
strejf

Inläggav mathiaso » 03 aug 2017 09:17

Wow, bra pris. Finns ingen bil ute idag till de pengarna.

Får man fråga vad det var för utrustning på bilen?
Tesla Model S75 beställd.

Få obegränsad gratis Supercharger-laddning och 9 000 kr i rabatt när du beställer en ny Model S eller Model X.
Använd denna länk: http://ts.la/mathias1518
mathiaso

Inläggav Toobah » 07 aug 2017 18:41

Japp, det var taxin!

Hade klartecken från banken, frugan och planerade trippen till Sthlm - nät jag såg bilden på bilen i Facebookgruppen :D
Lesson learned: måste vara snabbare på avtryckaren!
Toobah

Inläggav Teslaägare Delta » 07 aug 2017 19:53

mathiaso skrev:Wow, bra pris. Finns ingen bil ute idag till de pengarna.

Får man fråga vad det var för utrustning på bilen?

130k mil, ingen AP, Ingen Pano, inget skinn, ingen luftfjdring, inga 21", inga hastigheter i GPS:en, ingen leasing med avlyftbar moms, men med Techpack, Soundpackage, Perfrnance, hatthylla(var inte standard då!) parksensorer (kostade 4500 extra då).
Gick underbart, stor frunk, tyst pga inget drivpaket fram. "Kick in the ass" acceleration. :D :D :D
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare

Inläggav billann » 28 aug 2017 09:24

Jag älskar det här priset, och jag älskar den här bilen
billann

Återgå till Bilar