85D leasingövertag sökes

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4336
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

85D leasingövertag sökes

Inlägg av dstr »

85 går iofs också bra, så länge som den har autopilot.

Det finns inga speciella krav på färg eller utrustning, men önskemålen är "ej vit och gärna taklucka".


Frågar åt en vän som fick provköra min bil. Kontakta mig i första hand, då han ändå kommer nyttja mig till att "godkänna" objektet. :)

azzarri@gmail.com
Användarvisningsbild
hanty
Teslaägare
Inlägg: 229
Blev medlem: 12 mar 2014 20:49
Ort: Borås

Re: 85D leasingövertag sökes

Inlägg av hanty »

Har en 85D från juli 2015, mörkgrå metallic, keramiskt lackskydd, med taklucka och autopilot, strax under 12000mil på leasing som kommer att säljas när vi får en ny Raven om en dryg månad. Vår leasingperiod löper till årsskiftet men kan avslutas tidigare. Som köpare hade jag nog tagit teslaclubswedens leasingerbjudande med 1 års garanti ( möjligt om bilen ger gått under 12000 mil och yngre än 6 år).
Tesla model S 85-14 såld
Tesla model S 85D-15 såld
Tesla model S LR-19
Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4336
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

Re: 85D leasingövertag sökes

Inlägg av dstr »

hanty skrev:
Har en 85D från juli 2015, mörkgrå metallic, keramiskt lackskydd, med taklucka och autopilot, strax under 12000mil på leasing som kommer att säljas när vi får en ny Raven om en dryg månad. Vår leasingperiod löper till årsskiftet men kan avslutas tidigare. Som köpare hade jag nog tagit teslaclubswedens leasingerbjudande med 1 års garanti ( möjligt om bilen ger gått under 12000 mil och yngre än 6 år).
Skicka gärna ett PM kring nuvarande leasingupplägg och vad du tänkt dig för pris på bilen.
Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4336
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

Re: 85D leasingövertag sökes

Inlägg av dstr »

Bil hittad - verkar bli affär idag eller imorgon.
Skriv svar