Fortsätter ställa frågor i den här tråden.
Jag har idag laddat på 6 (?!) olika ställen - hemma, SuC, laddstation på Linnegatan, garage med typ 2, jobbet, Hemköp (där jag dessutom blev ICEad)
SuC - inga konstigheter, hade bara inte tid att ladda mer än 20 min.
Hemma - glömde ställa om till 10A, så säkringen gick. Då slutar bilen att ladda och går tillbaka till 16A spärren, vilket gör att säkringen går igen. Varför?
Laddstationen på Linnegatan, Hemköp, Garaget - var alla av typ 2 med 32A markerat. I appen står det dock att den laddar 16A av 32A, har jag missat en inställning eller något annat?
Nu står bilen med 10A spärren i hemma, ska bli kul att kunna köra med fulladdat batteri igen om 17h..
För övrigt är bilen än mer magisk idag, finns absolut inget att klaga på.
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.
2015 Nissan Leaf Tekna