Begagnad 85 autopilot söker

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
tehjimos
Teslaägare
Inlägg: 1066
Blev medlem: 17 dec 2015 04:22
Ort: Stockholm

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av tehjimos »

Benz skrev:
tehjimos skrev:
Benz skrev:
tehjimos skrev:
Lägg bud, vi har en 85, autopilot, fullutrustad förutom pano-tak o extra-säten samt inga nästa generations stolar. Bilen är för tillfället inne på opticoat lackbehandling, kommer bli riktigt fin!

På marknaden har jag sett dom för 900k drygt. Vi planerar inte att sälja men för rätt pris så kan det bli intressant!
Jag har sätt en 85a med autopilot för 779k och nu en för bara några veckor sen för 825k så jag kommer nog hålla mig till 840k ungefär. Men om du känner att du vill sälja för cirka 840k så är de bara att höra av dig :)



Vart har du sett en 85:a, med autopilot, hi-fi ljud, luftfjädring, köldpaket, kolfiberdekor för 779k?
Förlåt den kanske inte hade luftfjädring och hifi men för min del är det egentligen bara negativt då förmånsvärdet ökar ganska mycket. Det ända utrustningen jag vill ha är autopilot.
Extrautrustningen lägger på en del.. blev lite chockad o trodde våran Tesla hade droppat 120k i pris på 4 månader :shock: :lol:

Jag skulle rekommendera hi-fi ljudet om du lyssnar ofta på musik, och jag rekommenderar luftfjädringen om du vill ha lite bekvämare fjädring. Lycka till med bilsökandet!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
255 000km på mätaren Juli 2023.
instagram.com/tehjimos
Användarvisningsbild
Benz
Teslaägare
Inlägg: 81
Blev medlem: 07 okt 2015 20:49
Ort: sthlm

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Benz »

tehjimos skrev:
Benz skrev:
tehjimos skrev:
Benz skrev:
tehjimos skrev:
Lägg bud, vi har en 85, autopilot, fullutrustad förutom pano-tak o extra-säten samt inga nästa generations stolar. Bilen är för tillfället inne på opticoat lackbehandling, kommer bli riktigt fin!

På marknaden har jag sett dom för 900k drygt. Vi planerar inte att sälja men för rätt pris så kan det bli intressant!
Jag har sätt en 85a med autopilot för 779k och nu en för bara några veckor sen för 825k så jag kommer nog hålla mig till 840k ungefär. Men om du känner att du vill sälja för cirka 840k så är de bara att höra av dig :)



Vart har du sett en 85:a, med autopilot, hi-fi ljud, luftfjädring, köldpaket, kolfiberdekor för 779k?
Förlåt den kanske inte hade luftfjädring och hifi men för min del är det egentligen bara negativt då förmånsvärdet ökar ganska mycket. Det ända utrustningen jag vill ha är autopilot.
Extrautrustningen lägger på en del.. blev lite chockad o trodde våran Tesla hade droppat 120k i pris på 4 månader :shock: :lol:

Jag skulle rekommendera hi-fi ljudet om du lyssnar ofta på musik, och jag rekommenderar luftfjädringen om du vill ha lite bekvämare fjädring. Lycka till med bilsökandet!
Hahah aa tack. Hur många mil har din tesla gjort?
Tesla model S 85 | Autopilot | Röd
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av danni »

Jag skulle vilja kontra att jag inte egentligen tycker vare sig luftfjädringen eller hifiljudet är riktigt värda pengarna. Nextgenstolarna däremot är värda varenda krona.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare
Inlägg: 3634
Blev medlem: 10 maj 2015 14:08
Ort: Skurup

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Martinen »

danni skrev:
Jag skulle vilja kontra att jag inte egentligen tycker vare sig luftfjädringen eller hifiljudet är riktigt värda pengarna. Nextgenstolarna däremot är värda varenda krona.
Jag föredrar mina stolar som inte är nextgen.
;)
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5310
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Nicke Nyfiken »

danni skrev:
Jag skulle vilja kontra att jag inte egentligen tycker vare sig luftfjädringen eller hifiljudet är riktigt värda pengarna. Nextgenstolarna däremot är värda varenda krona.
Helt enig med dig!

Stålfjädringen är alldeles utmärkt på Teslan och standardljudet är inte mycket sämre än hifiljudet. (Men jag är ingen audiofil)
Däremot är Nextgenstolarna väldigt mycket bättre än standardstolarna.

Ska man ha en "billig" Model S med lite utrustning för att hålla nere priset så hade jag bara valt AP och Nextgenstolarna.
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
tehjimos
Teslaägare
Inlägg: 1066
Blev medlem: 17 dec 2015 04:22
Ort: Stockholm

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av tehjimos »

Stålfjädringen och standardljudet är bra, men rekommenderar hi-fi o luftfjädringen om du har råd med det. Next-gen sätena är riktigt sköna, men gammel sätena funkar väldigt bra!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
255 000km på mätaren Juli 2023.
instagram.com/tehjimos
Användarvisningsbild
Groda
Teslaägare
Inlägg: 62
Blev medlem: 30 apr 2015 16:51
Ort: Linköping

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Groda »

Jag körde precis det. Endast nextgen som extra (inte ens metallic), och sen har jag eftermonterat AP när den blev intressant nog att betala för.
Användarvisningsbild
Benz
Teslaägare
Inlägg: 81
Blev medlem: 07 okt 2015 20:49
Ort: sthlm

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Benz »

Groda skrev:
Jag körde precis det. Endast nextgen som extra (inte ens metallic), och sen har jag eftermonterat AP när den blev intressant nog att betala för.

Tänkt att sälja? ;)
Tesla model S 85 | Autopilot | Röd
Användarvisningsbild
Groda
Teslaägare
Inlägg: 62
Blev medlem: 30 apr 2015 16:51
Ort: Linköping

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Groda »

Jag skulle vilja ha en PXXD men dom har ju blivit så nedrans dyra nu så i praktiken inte. Förmånsvärdet på denna är ju nästan gratis.
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Inlägg: 6518
Blev medlem: 22 feb 2015 11:59
Ort: Sigtuna
Referralkod: ts.la/michael4548

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Tars »

Groda skrev:
Jag skulle vilja ha en PXXD men dom har ju blivit så nedrans dyra nu så i praktiken inte. Förmånsvärdet på denna är ju nästan gratis.
Om det är intressant så finns min till salu på blocket just nu.
Förmånsvärde på: 8550:-
Pris: 1.069.000.
Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla.... :cry:

https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8565
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Begagnad 85 autopilot söker

Inlägg av Pontus »

Groda skrev:
Jag skulle vilja ha en PXXD men dom har ju blivit så nedrans dyra nu så i praktiken inte. Förmånsvärdet på denna är ju nästan gratis.
Vad har du för bil och hur lågt är förmånsvärdet?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Skriv svar