s85 s85d el 70d AP el förberedd

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

jcra
Inlägg: 18
Blev medlem: 25 jul 2016 22:52

s85 s85d el 70d AP el förberedd

Inlägg av jcra »

Har bestämt mig för att köpa en tesla, jag ärftligt nära att köpa en helt ny s60 då priset känns rätt, tänkte först se om det finns någon som vill göra sig av med sin s85 s85d el s70d som antingen har AP el med den utrustningen så att man kan köpa till AP.
Bilen måste vara leasbar och jag kan ta över någons leasing om det är någon som vill byta upp sig till model x el liknande.
Utrustningen går bra med vadsomhelst helst, för mig är extra utrustning mest något som kan vara kul att ha, inget jag behöver el ens saknar. Färg spelar heller ingen roll, det är bilen jag vill åt.
+46
Teslaägare
Inlägg: 1785
Blev medlem: 06 jan 2015 17:10

Re: s85 s85d el 70d AP el förberedd

Inlägg av +46 »

Sorry, jag har en superfin välutrustad S85D som säkert skulle passa dig. Men den är "momssmittad" eftersom jag har köpt den privat...
Installerat 13,2 kWp solceller
Användarvisningsbild
mahulkp
Teslaägare
Inlägg: 1004
Blev medlem: 22 okt 2014 21:35
Ort: Hönö

Re: s85 s85d el 70d AP el förberedd

Inlägg av mahulkp »

jcra skrev:
Har bestämt mig för att köpa en tesla, jag ärftligt nära att köpa en helt ny s60 då priset känns rätt, tänkte först se om det finns någon som vill göra sig av med sin s85 s85d el s70d som antingen har AP el med den utrustningen så att man kan köpa till AP.
Bilen måste vara leasbar och jag kan ta över någons leasing om det är någon som vill byta upp sig till model x el liknande.
Utrustningen går bra med vadsomhelst helst, för mig är extra utrustning mest något som kan vara kul att ha, inget jag behöver el ens saknar. Färg spelar heller ingen roll, det är bilen jag vill åt.
Ska sälja min S85D snart då min Model X levereras i september. Momsbil med företagsleasing som ev. kan övertas. Spexen framgår av min signatur. Hör av dig om det är intressant
2 st Model 3 LR AWD
Reservation Cybertruck Trimotor
Skriv svar