Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspelning

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

Plattform Produktion
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 mar 2017 11:11

Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspelning

Inlägg av Plattform Produktion »

Vi söker omgående en Tesla Model S P90D med Grey Next Generation Seats för filminspelning lördag 4/3 2017.
Bilen måste ha mörk exteriör, helst svart. Finns det någon i Sverige som kan tänka sig hyra ut sin bil till oss denna dag? Seriös långfilmsinspelning med internationella skådespelare i regi av Ruben Östlund. OBS! Lugn scen, bilen kommer ej utsättas för risker.
Vid intresse, vänligen kontakta Erik Hemmendorff 070-171 19 23 eller Therese Melander 070-966 27 49.
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare
Inlägg: 4193
Blev medlem: 05 mar 2014 22:37
Ort: Östersund/Vila Franca do Campo, Azores.

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av lator »

Känns som om framförhållningen i en filmproduktion borde vara lite bättre. Jag tror det blir svårt att hitta en passande bil på några dagar... Sen kan det väl inte spela någon roll om det är en P90D eller nåt annat för en "lugn scen".
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8502
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av Pontus »

lator skrev:
Känns som om framförhållningen i en filmproduktion borde vara lite bättre. Jag tror det blir svårt att hitta en passande bil på några dagar... Sen kan det väl inte spela någon roll om det är en P90D eller nåt annat för en "lugn scen".
Med tanke på kraven på färg på inredningen skulle jag säga att dom redan gjort scener med en bil som av någon anledningen inte är tillgänglig nu och måste ha en likadan typ.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare
Inlägg: 4193
Blev medlem: 05 mar 2014 22:37
Ort: Östersund/Vila Franca do Campo, Azores.

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av lator »

Pontus skrev:
lator skrev:
Känns som om framförhållningen i en filmproduktion borde vara lite bättre. Jag tror det blir svårt att hitta en passande bil på några dagar... Sen kan det väl inte spela någon roll om det är en P90D eller nåt annat för en "lugn scen".
Med tanke på kraven på färg på inredningen skulle jag säga att dom redan gjort scener med en bil som av någon anledningen inte är tillgänglig nu och måste ha en likadan typ.
Jo, det med inredningen köper jag men inte modellen (S60, S70, S75, S85, S90, S100).
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Plattform Produktion
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 mar 2017 11:11

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av Plattform Produktion »

Hej!
Det är riktigt, vi filmade en scen förra året som vi nu måste komplettera. Därför är det viktigt att inredningen är densamma. Vi använde då en Model S P90D men som jag precis har fått lära mig har 90 mest med prestanda att göra så därför kan vi tänka oss annan prestanda så länge modellen är densamma designmässigt. Vi ser redan ut att ha fått napp på en bil men tar ändå tacksamt emot fler erbjudanden!

Hälsningar
Plattform Produktion
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8502
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av Pontus »

Men det skiljer ju lite på utsidan också mellan P90D och 90D, typ vinge bromsok. Sedan bör den väl kanske ha samma fälgar?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8502
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Model S P90D, Grey Next Generation Seats till filminspel

Inlägg av Pontus »

När är filmen klar?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Skriv svar