Model S <500kkr önskas

Här köper du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Toobah
Teslaägare
Inlägg: 20
Blev medlem: 13 mar 2014 07:43

Model S <500kkr önskas

Inlägg av Toobah »

Förbarma eder!

Det var frustrerande när att jag äntligen blev Teslaägare i veckan - men någon hann före. Så otroligt deprimerande :cry:
När nu dessutom hugger dolken i ryggen på oss som reserverat model 3 så blir det ännu smärtsammare!

Är det någon mer som kan tänka sig att skiljas från sin gamle trotjänare - kanske ska du uppgradera till P100D?

Jag är intresserad av alla varianter så länge priset håller sig under halvmiljonen. Skulle pärlan dessutom vara "Multicoat Red" så slänger jag in lite tårögdhet också! :D

Väntar med spänning!
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19529
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av Bjelke »

Var det taxi-Teslan du missade?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare
Inlägg: 868
Blev medlem: 06 mar 2014 07:44
Ort: Laholm

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av Delta »

Toobah skrev:
Förbarma eder!

Det var frustrerande när att jag äntligen blev Teslaägare i veckan - men någon hann före. Så otroligt deprimerande :cry:
När nu dessutom hugger dolken i ryggen på oss som reserverat model 3 så blir det ännu smärtsammare!

Är det någon mer som kan tänka sig att skiljas från sin gamle trotjänare - kanske ska du uppgradera till P100D?

Jag är intresserad av alla varianter så länge priset håller sig under halvmiljonen. Skulle pärlan dessutom vara "Multicoat Red" så slänger jag in lite tårögdhet också! :D

Väntar med spänning!
Var var du när min perfekta P85:a 2015 gick för 515 k på Netbil. Inte en repa inte ett fel. Saknar den fortfarande............. :cry:
Användarvisningsbild
strejf
Teslaägare
Inlägg: 245
Blev medlem: 03 sep 2016 22:56
Ort: Örnsköldsvik

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av strejf »

Delta skrev:
Toobah skrev:
Förbarma eder!

Det var frustrerande när att jag äntligen blev Teslaägare i veckan - men någon hann före. Så otroligt deprimerande :cry:
När nu dessutom hugger dolken i ryggen på oss som reserverat model 3 så blir det ännu smärtsammare!

Är det någon mer som kan tänka sig att skiljas från sin gamle trotjänare - kanske ska du uppgradera till P100D?

Jag är intresserad av alla varianter så länge priset håller sig under halvmiljonen. Skulle pärlan dessutom vara "Multicoat Red" så slänger jag in lite tårögdhet också! :D

Väntar med spänning!
Var var du när min perfekta P85:a 2015 gick för 515 k på Netbil. Inte en repa inte ett fel. Saknar den fortfarande............. :cry:
Oj det var billigt.
Tesla Investerare
Tesla Model 3 2019
Användarvisningsbild
mathiaso
Teslaägare
Inlägg: 282
Blev medlem: 06 jun 2017 20:29

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av mathiaso »

Wow, bra pris. Finns ingen bil ute idag till de pengarna.

Får man fråga vad det var för utrustning på bilen?
Model Y Long Range 2023
Model 3 Long Range 2021
Användarvisningsbild
Toobah
Teslaägare
Inlägg: 20
Blev medlem: 13 mar 2014 07:43

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av Toobah »

Japp, det var taxin!

Hade klartecken från banken, frugan och planerade trippen till Sthlm - nät jag såg bilden på bilen i Facebookgruppen :D
Lesson learned: måste vara snabbare på avtryckaren!
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare
Inlägg: 868
Blev medlem: 06 mar 2014 07:44
Ort: Laholm

Re: Model S <500kkr önskas

Inlägg av Delta »

mathiaso skrev:
Wow, bra pris. Finns ingen bil ute idag till de pengarna.

Får man fråga vad det var för utrustning på bilen?
130k mil, ingen AP, Ingen Pano, inget skinn, ingen luftfjdring, inga 21", inga hastigheter i GPS:en, ingen leasing med avlyftbar moms, men med Techpack, Soundpackage, Perfrnance, hatthylla(var inte standard då!) parksensorer (kostade 4500 extra då).
Gick underbart, stor frunk, tyst pga inget drivpaket fram. "Kick in the ass" acceleration. :D :D :D
Skriv svar