Mini-Tesla

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Inlägg: 583
Blev medlem: 15 jun 2015 23:50
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Mini-Tesla

Inlägg av Tjell »

Är det någon som har en urvuxen mini-Tesla att sälja?
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Användarvisningsbild
Johan_a
Teslaägare
Inlägg: 18
Blev medlem: 02 jun 2017 10:03
Ort: Älvsjö
Kontakt:

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Johan_a »

Hej! Har en voucher från värvningsprogrammet till bra pris om det vore intressant? Du får ju välja färg men är ju tyvärr några veckors leveranstid.

/Johan
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare
Inlägg: 1538
Blev medlem: 24 jan 2015 18:49

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Feddan »

Jag har också en barn-Tesla att sälja om någon annan är intresserad. Har inte tagit ut den så det går att välja färg och modell. Skicka ett PM.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Användarvisningsbild
Johnalm
Teslaägare
Inlägg: 1214
Blev medlem: 17 okt 2015 19:56
Ort: Skarpö, Vaxholm

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Johnalm »

Någon som har koll på hur lång tid det tar från det att någon snäll person hämtat ut sin bil efter att ha använt din länk tills dess att man får hem sin mini-tesla?
Min nya (okände) bästis hämtade ut sin bil i dagarna och nu vill jag gärna få lillbilen till sommaren :D
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Användarvisningsbild
leiflodde
Teslaägare
Inlägg: 1769
Blev medlem: 31 aug 2014 19:21
Ort: Löddeköpinge

Re: Mini-Tesla

Inlägg av leiflodde »

Tror min länkanvändare fick sin bil i November men ännu inte sett presenten, det har bara sagt under våren.

Så tänk sommaren som leverans om jag får gissa.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: Mini-Tesla

Inlägg av e5m1r »

Johnalm skrev:
Någon som har koll på hur lång tid det tar från det att någon snäll person hämtat ut sin bil efter att ha använt din länk tills dess att man får hem sin mini-tesla?
Min nya (okände) bästis hämtade ut sin bil i dagarna och nu vill jag gärna få lillbilen till sommaren :D
Du får först mail om att din rederral tagit leverans
Sen får du mail om välja vinst ( mini tesla eller wallcharger) om du väljer mini tesla så kommer det mail med kod som du får använda för att beställa bilen sen tar det ca en vecka från beställning
Glöm inte att du ska beställa bilen från länken i tesla mailet annars funkar inte koden
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8564
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Pontus »

e5m1r skrev:
Johnalm skrev:
Någon som har koll på hur lång tid det tar från det att någon snäll person hämtat ut sin bil efter att ha använt din länk tills dess att man får hem sin mini-tesla?
Min nya (okände) bästis hämtade ut sin bil i dagarna och nu vill jag gärna få lillbilen till sommaren :D
Du får först mail om att din rederral tagit leverans
Sen får du mail om välja vinst ( mini tesla eller wallcharger) om du väljer mini tesla så kommer det mail med kod som du får använda för att beställa bilen sen tar det ca en vecka från beställning
Glöm inte att du ska beställa bilen från länken i tesla mailet annars funkar inte koden
Jag fick precis mail, 2 dagar sedan, om att min bästis (också hemlig) tagit leverans 9 Januari, dvs. nästan 3 månader efter fick jag mailet.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Johnalm
Teslaägare
Inlägg: 1214
Blev medlem: 17 okt 2015 19:56
Ort: Skarpö, Vaxholm

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Johnalm »

Pontus skrev:
e5m1r skrev:
Johnalm skrev:
Någon som har koll på hur lång tid det tar från det att någon snäll person hämtat ut sin bil efter att ha använt din länk tills dess att man får hem sin mini-tesla?
Min nya (okände) bästis hämtade ut sin bil i dagarna och nu vill jag gärna få lillbilen till sommaren :D
Du får först mail om att din rederral tagit leverans
Sen får du mail om välja vinst ( mini tesla eller wallcharger) om du väljer mini tesla så kommer det mail med kod som du får använda för att beställa bilen sen tar det ca en vecka från beställning
Glöm inte att du ska beställa bilen från länken i tesla mailet annars funkar inte koden
Jag fick precis mail, 2 dagar sedan, om att min bästis (också hemlig) tagit leverans 9 Januari, dvs. nästan 3 månader efter fick jag mailet.
Ojdå, det kanske går att skynda på om man snackar med Tesla i annat ärende? Är sugen på nya 22" till Stor-Teslan :mrgreen:
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Användarvisningsbild
Gustafsson
Teslaägare
Inlägg: 5515
Blev medlem: 20 jul 2015 17:01
Ort: Linköping

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Gustafsson »

Ni som har miniteslor över, överväg att skänka till t.ex. barnsjukhus, det har flera gjort i Norge och på andra ställen. Mycket uppskattat av de inte så friska chaufförerna...
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Användarvisningsbild
Patrik83
Teslaägare
Inlägg: 334
Blev medlem: 02 mar 2015 18:15
Ort: Stenugnsund

Re: Mini-Tesla

Inlägg av Patrik83 »

Gustafsson skrev:
Ni som har miniteslor över, överväg att skänka till t.ex. barnsjukhus, det har flera gjort i Norge och på andra ställen. Mycket uppskattat av de inte så friska chaufförerna...
Bild
Taycan 4S - 2021
Model S 100D - 2018
Model X P100DL - 2019
Model S P100D - 2018
Model X 100D - 2017
Model S 75D - 2016
Model S 85 - 2014
Skriv svar