Tesla Cyklonfälgar köpes/bytes

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
stefan007
Teslaägare
Inlägg: 407
Blev medlem: 19 jun 2014 15:24
Ort: Ljungskile

Re: Tesla Cyklonfälgar köpes/bytes

Inlägg av stefan007 »

Bjelke skrev:
bylund skrev:
Nu tar jag mod till mig och frågar efter alla dessa år. Menar man då att man släpper dem direkt för 50 k, annars tar man bästa bud när man tröttnar på att vänta, och är alltså beredd att sälja dem billigare? Eller väntar man på fler bud även om någon erbjuder 50 k, men bud under 50 k beaktas ej?
Svaret är ja.... :lol:
Alla varianter förekommer ;)
Nu väntar vi på Dannis svar oxo :)
+1
Billigare vid snabb affär är en klassiker. Rätt pris från början och sänk om det inte blir sålt.....
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Tesla Cyklonfälgar köpes/bytes

Inlägg av danni »

bylund skrev:
Nu tar jag mod till mig och frågar efter alla dessa år. Menar man då att man släpper dem direkt för 50 k, annars tar man bästa bud när man tröttnar på att vänta, och är alltså beredd att sälja dem billigare? Eller väntar man på fler bud även om någon erbjuder 50 k, men bud under 50 k beaktas ej?
Jag menar att jag inte kommer släppa dem för under 50k, men om det skulle finnas flera intressenter så tar jag självklart emot det högsta som någon av dem är villiga att betala. Se det som en auktion med reservationspriset 50k (vilket är lite hur jag funderar på om jag kanske skulle göra, helt enkelt lägga upp dem på Tradera).
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Skriv svar