Såld Tesla MX 90D

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4320
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av dstr »

Dragkrok vore ju praktiskt... Byte P85D?
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Inlägg: 6504
Blev medlem: 22 feb 2015 11:59
Ort: Sigtuna

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av Tars »

Vad kommer hända efter denna bil?
Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla.... :cry:

http://---

https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Användarvisningsbild
Tenk
Teslaägare
Inlägg: 370
Blev medlem: 15 jun 2016 11:56
Ort: Sundbyberg

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av Tenk »

Får stoppa på byten byten även om P låter kul :)! Det blir Leaf för mig ett tag till november då leasingen på den går ut (och kanske lite mer fossilcab i sommar än vanligt då den mest har stått, men det vågar man väl inte skriva här :oops: )
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Användarvisningsbild
Julleruff
Teslaägare
Inlägg: 207
Blev medlem: 19 apr 2016 08:26
Ort: Happiness
Kontakt:

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av Julleruff »

Walker skrev:
Jo, du Tenk. Hade bara banken inte varit så fyrkantiga och kräva 18 mån bokföring på nybildade företag för att avgöra min betalningsförmåga så hade bilen varit min idag. :cry:
Om du inte är 20 år å inte har någon form av betalningshistorik att visa till, byt bank eller bankman.

Du har ju i så fall privat betalningshistorik att visa till. Ingångna avtal med kunder som visar till att du kommer ha inkomst framöver. Inbetalda fakturor som visar till att kunderna betalar och att det kommer in pengar på kontot kontinuerligt.

Brukar ju gå rafsa ihop rätt bra med underlag om man tänker efter.
Vit M3LR, 19" med dragkrok och hoppas på lev 1. juni lev. 20 Maj - VIN 944xxx
Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare
Inlägg: 2946
Blev medlem: 01 mar 2018 21:54
Ort: Köping

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av Walker »

Jo, du Julleruff....
54 år, aldrig haft en anmärkning i hela mitt liv, sitter i en betald kåk, hade en årsinkomst på 365” innan jag förra året drog igång eget, har fasta avtal på jobb, mm. Nä, se betala 1000.-/mån i 3 år för räntan och sedan lösa lånet efter 36 mån.... det gick INTE. Så fort man hamnar utanför bankens mall är man rökt. Provade med IKANO också - 18 månaders bokföring PUNKT!
Nä, så nu har jag gett upp och kör de 3 närmaste åren med en ny eGolf istället. Hos VW gick affären igenom innan jag han säga tulipanaros.
Får sikta på en bättre bil efter den.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Tesla MX 90D 895 000 kr

Inlägg av danni »

Walker skrev:
Jo, du Julleruff....
54 år, aldrig haft en anmärkning i hela mitt liv, sitter i en betald kåk, hade en årsinkomst på 365” innan jag förra året drog igång eget, har fasta avtal på jobb, mm. Nä, se betala 1000.-/mån i 3 år för räntan och sedan lösa lånet efter 36 mån.... det gick INTE. Så fort man hamnar utanför bankens mall är man rökt. Provade med IKANO också - 18 månaders bokföring PUNKT!
Nä, så nu har jag gett upp och kör de 3 närmaste åren med en ny eGolf istället. Hos VW gick affären igenom innan jag han säga tulipanaros.
Får sikta på en bättre bil efter den.
Fråga fler bolag. De lär kräva att du går in med personlig borgen för leasingen, men har du bara ordnad privatekonomi ska det inte vara några problem.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Skriv svar