P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Här säljer du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

kanylbullen
Teslaägare
Inlägg: 764
Blev medlem: 03 jul 2014 09:41
Ort: Skokloster

P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Inlägg av kanylbullen »

Någon som vill hyra min p-plats dagtid i Riddarsporrengaraget på Hagagatan/Odenplan juni-oktober? 1438 kr/mån 7.30-17.30. Laddstolpe finns. Det är rörliga platser så laddplats är inte en garanti dock skall påpekas.
_____________________________
Midnight Silver Model 3 LR AWD
Obsidian Black Model X 75D
Multicoat Red Model S 85D

Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10285
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Inlägg av Legato »

kanylbullen skrev:
Någon som vill hyra min p-plats dagtid i Riddarsporrengaraget på Hagagatan/Odenplan juni-oktober? 1438 kr/mån 7.30-17.30. Laddstolpe finns. Det är rörliga platser så laddplats är inte en garanti dock skall påpekas.
Väldigt prisvärd parkering men chansen att få en av de två riktiga laddplatserna eller en av de två "leech" - platserna i vanligt uttag är ganska låg enligt min erfarenhet.

Trist också att de riktiga laddplatserna är så trånga. Står ofta en XC90 eller Outlander på en av platserna och då är det oftast kört med Teslan...

Med det sagt så är jag intresserad av augusti tom oktober ändå. Hör av dig om det är aktuellt att hyra ut bara den perioden.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
kanylbullen
Teslaägare
Inlägg: 764
Blev medlem: 03 jul 2014 09:41
Ort: Skokloster

Re: P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Inlägg av kanylbullen »

Jag har inget emot att dela upp uthyrningen, så du får gärna platsen aug-okt. Jag jobbar i närheten och är tillbaka på jobbet 30 juli så om du vill kan vi ses där, eller så postar jag märket till dig och du swishar mig.
_____________________________
Midnight Silver Model 3 LR AWD
Obsidian Black Model X 75D
Multicoat Red Model S 85D

Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10285
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Inlägg av Legato »

kanylbullen skrev:
Jag har inget emot att dela upp uthyrningen, så du får gärna platsen aug-okt. Jag jobbar i närheten och är tillbaka på jobbet 30 juli så om du vill kan vi ses där, eller så postar jag märket till dig och du swishar mig.
Då kör vi på det. Även jag kommer hem i slutet av juli och även jag jobbar nära. Vilket som av dina alternativ funkar för mig! PMa mig så bestämmer vi detaljer.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
kanylbullen
Teslaägare
Inlägg: 764
Blev medlem: 03 jul 2014 09:41
Ort: Skokloster

Re: P-plats dagtid Odenplan Stockholm

Inlägg av kanylbullen »

kanylbullen skrev:
Någon som vill hyra min p-plats dagtid i Riddarsporrengaraget på Hagagatan/Odenplan juni-oktober? 1438 kr/mån 7.30-17.30. Laddstolpe finns. Det är rörliga platser så laddplats är inte en garanti dock skall påpekas.
Min p-plats är återigen ledig eftersom jag åker motorcykel sommarhalvåret. Någon som är intresserad?
_____________________________
Midnight Silver Model 3 LR AWD
Obsidian Black Model X 75D
Multicoat Red Model S 85D

Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Skriv svar