SÅLD BlackVue DR750S-2CH i obruten förpackning

Här säljer du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
rockard
Teslaägare
Inlägg: 430
Blev medlem: 10 maj 2016 11:48
Ort: Solna

SÅLD BlackVue DR750S-2CH i obruten förpackning

Inlägg av rockard »

Inköpt i juni 2018 på Elgiganten, har inte kommit mig för att installera än, så det är bara att inse att det inte kommer bli av. Kvitto finns, och den ligger fortfarande i sin oöppnade originalförpackning i den oöppnade kartongen den skickades i. Jag tänker mig att jag kan få 2 500 kr, har man någon annan uppfattning om vad den är värd är dock jag öppen för förslag.

Länk till Prisjakt, där billigaste priset just nu är 3 440 kr: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4582204

Där kan man även läsa specifikationer och se bilder. Bäst att lägga in lite produktinformation också, saxat från Elgigantens produktsida:

Blackvue DR750S 2-kanals dashcam filmar allting som händer både framför och bakom din bil. En Sony Starvis CMOS bildsensor ser till att videofilmerna även blir klara och tydliga när det är mörkt. De två modulerna är enkla att installera i din bil, och filmar i Full HD 1080p med 139 graders betraktningsvinkel. De känner snabbt igen om en olycka har skett, eller om du förlorar kontrollen över bilen.

Kameror
Den framåtriktade kameran kan filma Full HD video i 60 bilder per sekund, så du enkelt kan se detaljer så som registreringsskyltar. Den bakåtvända filmar också i Full HD, men då enbart i 30 bilder per sekund.

Filorganisering
Om du är inblandad i en olycka eller krock sorterar kameran automatiskt filerna och markerar de viktigaste.

WiFi
Anslut dig till bilkameran med Blackvue-appen som är tillgänglig till Android och iOS. BlackVue Viewer är också ett program du kan använda gratis till din Windows-dator eller Mac.

Molnfunktioner
Anslut din kamera via Blackvue Over The Cloud direkt via din smartphone för att se det som händer runt din bil just nu, eller ladda upp viktiga filer i molnet. Du kan också höra vad som händer i bilen, såväl som att prata genom högtalaren som sitter på kameran.

Lagringsplats
Kameran spelar in på det inkluderade Micro SD-minneskortet som har 16 GB kapacitet. När det är fullt börjar kameran skriva över de äldsta filerna, så det nyaste och viktigaste är säkert. Enheten stödjer minneskort upp till 128 GB.

Fler egenskaper:
- Närhetssensor som låter dig slå av/på ljudet genom att vinka med handen framför
- Hastighet kan visas över filmklippen
- Vidvinkeloptik med 139° betrakningsvinkel låter dig se så mycket som möjligt

Inkluderat i förpackningen:
- Främre kameramodul
- Bakre kameramodul
- Strömadapter med kabel
- Kabelfästen
- Självhäftande fästen
- Bruksanvisning
Svart X75D -17