Eftermonterat ljudpaket/subwoofer - NVX

Här säljer du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Autoskadestuen
Inlägg: 3
Blev medlem: 23 jul 2015 07:15

Re: Eftermonterat ljudpaket/subwoofer - NVX

Inlägg av Autoskadestuen »

Hej Alla
Jag ursäkter att det har tagit lite tidd att svara, men var inte medvetande om att ni hade börjat skriva på denna tråd - men en Teslaägare berättede för mig i dag.

Det gör en stor skillnad att installera NVX om ni har standard ljudpaket. Om ni har premium, då märks det också, men skillnaden är såklart mindre (standard är 8" och NVX är 10").

Vi har 2 kvar på lagar just nu - leveranstid bruker vara 1 mdr., så att ni vet, om flera än 2 booker tidd direkt.

Just nu finns den inte till Model X.

Vi kan såklart också montera dragkrog med eluttag - viktigt att ni är uppmärksamma på att krogen endast får användas till cykler osv. och inte till släpp.

Om ni vill säkra er snabbt svar, då är det bättre att ni skriver på info@autoskadestuen.dk, då jag/vi svarar snabbt på mail men inte alltid ser det ni skriver här direkt :-)

Jag hoppas att jag har svarit på alla frågor, annars är ni varmt välkomna att höra av er.

Mvh
Emil Ellefsen
autoskadestuen.dk
Användarvisningsbild
lem
Teslaägare
Inlägg: 760
Blev medlem: 21 feb 2016 20:46
Ort: Stockholm/Täby

Re: Eftermonterat ljudpaket/subwoofer - NVX

Inlägg av lem »

Hej!
Är det intressant att installera i Stockholm om vi håller med lokal och blir några stycken?
Eller är det lätt att koppla in själv?

Dragkrok/cykelhållare är inte aktuellt, jag satte fast Brix drag i helgen. Är det detta draget Ni levererar? Har Ni erfarenhet av den elektriska inkopplingen som följer med (jag har inte hunnit koppla in kontakten ännu)?

Hälsningar
Lars
Hälsningar
Lars

MS60 EDIT MS75 facelift nu med aktiverad autopilot AP1 och dragkrok. Min femte elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric (krockad mot en stenbumling efter 2kmil, snyft) och Nissan Leaf 24.
Användarvisningsbild
halipte
Teslaägare
Inlägg: 131
Blev medlem: 27 jan 2017 10:56

Re: Eftermonterat ljudpaket/subwoofer - NVX

Inlägg av halipte »

jonas skrev:
Jag har std ljud i övrigt, har en sen 2014 som behöver dämpas i dörrarna för att inte skramla. Med basen bak och dessutom dämpmatta i dörrarna, gjorde skrammelproblemet mindre för mig med ökad baskänsla.
Hej Jonas! Installerade du själv? Hur knepigt var det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
jonas
Teslaägare
Inlägg: 1036
Blev medlem: 09 okt 2014 12:12
Ort: Linköping

Re: Eftermonterat ljudpaket/subwoofer - NVX

Inlägg av jonas »

halipte skrev:
jonas skrev:
Jag har std ljud i övrigt, har en sen 2014 som behöver dämpas i dörrarna för att inte skramla. Med basen bak och dessutom dämpmatta i dörrarna, gjorde skrammelproblemet mindre för mig med ökad baskänsla.
Hej Jonas! Installerade du själv? Hur knepigt var det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hej
Nej jag lät autoskadeakuten installera.
Lite knepigt var det dock för dem, tror jag var en av de tidigare. De gjorde det hela över dagen. Jag tog bilen och ungarna till Danmark sen gick vi på den bla planet och efter det badade vi i Kattegatt sen ringer Emil att var det klart.
Inte ett enda skärsår fick jag, men en faktura till bolaget.
Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Skriv svar