Handgjorda trätillbehör till Model S : EVRest

Här säljer du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

emir-t
Inlägg: 1
Blev medlem: 21 maj 2017 15:01

Handgjorda trätillbehör till Model S : EVRest

Inlägg av emir-t »

Hej, allihop!

Jag ber om ursäkt för fel i förväg eftersom svenska inte är mitt modersmål (jag använder Google translate), men jag är en del av det globala EV-samfundet så se mig som en av er.

Vi är Tesla-samhället i Turkiet och vi presenterar stolt våra nya tillbehör till Tesla Model S. Vi bestämde oss för att dela tillbehören vi utvecklade för oss själva med världen. Det är helt premium trä och handgjord av möbelhantverkare. Plesae kolla in vår hemsida, någon feedback är mycket uppskattad från samhället.

http://www.evrest.net

Vi har för närvarande en mittkonsol och en hylla för försäljning. Dessa är alla tillbehör vi devloped enligt våra behov och våra Modell S ägare (som är riktigt modiga eftersom vi inte har någon försäljning eller service, sanna hängivna!) Använd det för månader nu.

Vi satte upp på det här projektet eftersom vi var nöjda med billig plast långt östra tillbehör. Vi vill verkligen komplimera till Tesla interiör med produkter vi har nu och vi kommer att utvecklas vidare i framtiden.

Återigen tackar du på förhand för återkoppling. Vänligen kolla in det. Vi är mycket intresserade av att höra dina kommentarer!

p.s. We can continue the discussion in English if you want but you can also reply in Swedish, I can use auto translation software and do my best to response.
Användarvisningsbild
Torkel
Inlägg: 402
Blev medlem: 13 apr 2016 13:47
Ort: Mölndal

Re: Handgjorda trätillbehör till Model S : EVRest

Inlägg av Torkel »

I have to say: Google translate is doing a pretty good job. Some minor grammatical errors and a few mistranslated words, but the content was fully understandable and easy to read.
Skriv svar