Söker elbilsägare i Sundsvall/Timrå med omnejd

Här diskuterar vi elektriska fordon av alla slag

Moderator: Redaktion

sch123
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 sep 2015 13:22

Söker elbilsägare i Sundsvall/Timrå med omnejd

Inlägg av sch123 »

Hej allihopa,

Jag heter Malte och går sista året på samhällsprogrammet på Timrå Gymnasium. Jag håller just nu på att göra mitt gymnasiearbete om elbilar och hur de fungerar i praktiken. Jag tänkte därför intervjua elbilsägare om hur det har fungerat för dom och hur de ser på elbilar i framtiden. Jag söker främst ägare i Sundsvall/Timrå-området, eftersom jag gör en film som komplement till själva uppsatsen, och skulle därför vilja spela in intervjuerna och eventuellt några extra filmsnuttar. Jag är också intresserad av att prata med elbilsförsäljare eller personer med andra relevanta yrken.

Om ni vill hjälpa mig får ni gärna höra av er på wikstrommalte@gmail.com eller PM.

Tack på förhand :)
Användarvisningsbild
perkabolo
Teslaägare
Inlägg: 227
Blev medlem: 01 aug 2017 13:00

Re: Söker elbilsägare i Sundsvall/Timrå med omnejd

Inlägg av perkabolo »

sch123 skrev:
Hej allihopa,

Jag heter Malte och går sista året på samhällsprogrammet på Timrå Gymnasium. Jag håller just nu på att göra mitt gymnasiearbete om elbilar och hur de fungerar i praktiken. Jag tänkte därför intervjua elbilsägare om hur det har fungerat för dom och hur de ser på elbilar i framtiden. Jag söker främst ägare i Sundsvall/Timrå-området, eftersom jag gör en film som komplement till själva uppsatsen, och skulle därför vilja spela in intervjuerna och eventuellt några extra filmsnuttar. Jag är också intresserad av att prata med elbilsförsäljare eller personer med andra relevanta yrken.

Om ni vill hjälpa mig får ni gärna höra av er på wikstrommalte@gmail.com eller PM.

Tack på förhand :)
Rekommenderar gruppen "Elbil sundsvall" på facebook.
Renault Zoe Q210 -14
Renault Zoe R110 - 19
Skoda Octavia Combi TDI 4x4 -07
Tesla Model 3 LR AWD - 19
Skoda Citigoe IV -20
Tesla Model Y LR AWD -22
sch123
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 sep 2015 13:22

Re: Söker elbilsägare i Sundsvall/Timrå med omnejd

Inlägg av sch123 »

Tack, ska posta där
sch123
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 sep 2015 13:22

Re: Söker elbilsägare i Sundsvall/Timrå med omnejd

Inlägg av sch123 »

Är det någon mer som vill ställa upp eller känner någon som de skulle kunna tipsa?

Tacksam för svar!
Skriv svar