Vad nu, den här har jag inte hört något om tidigare??
Uppenbarligen har man drabbats av bekymmer!?
”homologation of their e-Go Life electric car will take until April 2019. To speed up deliveries afterwards, they say they will start producing in two shifts from June next year at their factory in Aachen”.
Buyers in Germany should note that they will have to sign the contract to buy before or on June, 30, 2019 for it to be eligible for the plug-in grant (Umweltprämie).
https://www.electrive.com/2018/07/15/e- ... in-aachen/
https://www.electrive.com/2018/10/08/el ... eliveries/
E.go Mobile - Achen
Moderator: Redaktion
- TeslaTissel
- Teslaägare
- Inlägg: 2550
- Blev medlem: 10 mar 2016 22:04
- Ort: Mälardalen Västerås etc
- Kontakt:
- TeslaTissel
- Teslaägare
- Inlägg: 2550
- Blev medlem: 10 mar 2016 22:04
- Ort: Mälardalen Västerås etc
- Kontakt:
Re: E.go Mobile - Achen
Jag hade nog satsat på en elektrisk Smart istället. Beprövad teknik från känt märke.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- TeslaTissel
- Teslaägare
- Inlägg: 2550
- Blev medlem: 10 mar 2016 22:04
- Ort: Mälardalen Västerås etc
- Kontakt:
Re: E.go Mobile - Achen
Ja om den skall kunna konkurrera bör den åtminstone ha lite pondus? Eller utstråla innovation?HelectriC skrev:Jag hade nog satsat på en elektrisk Smart istället. Beprövad teknik från känt märke.
Räckvidden är ett skämt.
Den här ser nästan ut att vara formgiven på 90-talet??