Fossilmacken bjuder på "gratis" fika året om!

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare
Inlägg: 14384
Blev medlem: 16 nov 2014 12:04

Re: Fossilmacken bjuder på "gratis" fika året om!

Inlägg av taliz »

Använt Shell Mastercard i många år. Plockat ut många tusenlappar på det.


Sent from my iPad using Tapatalk
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: Fossilmacken bjuder på "gratis" fika året om!

Inlägg av P_EL »

Hammar skrev:
Circle K ger sedan mars 2017 bara 0,3% återbäring.
Jag får fortfarande 1% återbäring enligt transaktionerna som registreras i CircleK appen nu i september. För att fortsätta snurren så får jag även 1% återbäring när jag betalar med de SEK jag har i innestående bonus...bonus på bonus...
Model S90D -16
Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Inlägg: 583
Blev medlem: 15 jun 2015 23:50
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Re: Fossilmacken bjuder på "gratis" fika året om!

Inlägg av Tjell »

Jerker skrev:
LarsL skrev:
Måste man åka på semestern?
Jag svarar här:
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 28&t=10029
Mycket bra svar. Vi gör allt vi kan för att påverka allt från vår närmiljö till det globala men med lite av bekvämlighet inbakat. Värmer vårt gamla stockvirkeshus inte bara med ved utan även med luftvärmepump, slänger i princip aldrig mat, kombinerar resor så långt vi kan etc. Ja, ni vet, tänker efter innan.

Det innebär att vi ngn gång per år (mindre än det) tar flyget ngn stans. I tjänsten måste jag flyga ofta men försöker ta tåget om jag kan komma på plats tillräckligt snabbt (ibland händer det att en flygplats stänger ner i väntan på mig och att jag ska laga grejer som packat ihop).

Några ställen jag åker till, där passar bilen bäst. Jag körde ett bensinslukande monster förut. Jag har så mycket övertid och får så bra milersättning att jag såg att vi har råd med en Tesla. Jag har alltså jobbat mig till bilen, inte fått nåt gratis. Vi siktar också på att ha den länge.

Nästa steg blir nog att sätta upp solel på ladutaket...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Skriv svar