Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Omröstningen slutade 09 okt 2017 20:39

Vänsterpartiet
7
6%
Socialdemokraterna
6
5%
Miljöpartiet
13
11%
Sverigedemokraterna
15
13%
Centerpartiet
40
33%
Liberalerna
7
6%
Moderaterna
25
21%
Kristdemokraterna
2
2%
Annat parti
3
3%
Blankt
2
2%
 
Antal röster: 120

Verdi

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Verdi »

nek0 skrev:
Verdi skrev:

Och vem bestämmer vem som är rasist då? Du? Är du åklagare, domare och bödel i ett? Jäkligt schysst debattknep att ta till när man känner att man är lite snett ute. Då säger man bara "Nej, du är bara en ondskefull rasist, dig behöver jag inte debattera mot".

Vad som räknas som rasism idag är så jäkla godtyckligt att ordet snart inte betyder någonting. T ex så tycker jag att det ska vara tyst på bibliotek. Bibliotekarier och besökare ska inte hotas och utsatta unga från stökiga hemförhållanden ska ha en fristad där de kan läsa läxor i lugn och ro. För denna åsikt stämplas jag alltså som rasist av sossen Roger Mogert.

Finns många exempel på i min ögon högst rimliga åsikter som av någon anledning har rasiststämplats. T ex det här med asylrätten som Moderaterna nu får skit för då de enbart vill ha kvotflyktingar. Vad kritikerna så lägligt "glömmer" är att nästan ingen faktiskt har rätt att söka asyl i Sverige på plats. Helt enkelt för att man enligt Dublinförordningen ska söka asyl i det första säkra land du kommer till. Säkert 99% av migranterna som kommer till Sverige kommer ju för fan senast från DANMARK. Före dess Tyskland och ytterligare säkert 5 säkra länder. Hur många flyger hit direkt från ett osäkert land tror ni? 0,001%?

https://www.migrationsverket.se/Privatp ... ingen.html
Nej nej , är varken åklagare eller domare.
Tack att du lärde mig att SD partiet inte är ett rasistiskt parti :).
Det där med biblioteket är bara trams. Kan man inte hålla tyst får man lämna biblioteket. Det är väl liknande på kyrkan, sjukhuset och många andra offentliga platser.
Ofta är det inte vad man säger utan hur man säger som uppfattas som rasistiskt
Jag nämnde inte SD alls.
Verdi

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Verdi »

nek0 skrev:
Verdi skrev:
nek0 skrev:
Verdi skrev:

Och vem bestämmer vem som är rasist då? Du? Är du åklagare, domare och bödel i ett? Jäkligt schysst debattknep att ta till när man känner att man är lite snett ute. Då säger man bara "Nej, du är bara en ondskefull rasist, dig behöver jag inte debattera mot".

Vad som räknas som rasism idag är så jäkla godtyckligt att ordet snart inte betyder någonting. T ex så tycker jag att det ska vara tyst på bibliotek. Bibliotekarier och besökare ska inte hotas och utsatta unga från stökiga hemförhållanden ska ha en fristad där de kan läsa läxor i lugn och ro. För denna åsikt stämplas jag alltså som rasist av sossen Roger Mogert.

Finns många exempel på i min ögon högst rimliga åsikter som av någon anledning har rasiststämplats. T ex det här med asylrätten som Moderaterna nu får skit för då de enbart vill ha kvotflyktingar. Vad kritikerna så lägligt "glömmer" är att nästan ingen faktiskt har rätt att söka asyl i Sverige på plats. Helt enkelt för att man enligt Dublinförordningen ska söka asyl i det första säkra land du kommer till. Säkert 99% av migranterna som kommer till Sverige kommer ju för fan senast från DANMARK. Före dess Tyskland och ytterligare säkert 5 säkra länder. Hur många flyger hit direkt från ett osäkert land tror ni? 0,001%?

https://www.migrationsverket.se/Privatp ... ingen.html
Nej nej , är varken åklagare eller domare.
Tack att du lärde mig att SD partiet inte är ett rasistiskt parti :).
Det där med biblioteket är bara trams. Kan man inte hålla tyst får man lämna biblioteket. Det är väl liknande på kyrkan, sjukhuset och många andra offentliga platser.
Ofta är det inte vad man säger utan hur man säger som uppfattas som rasistiskt
Jag nämnde inte SD alls.
Ups finns det flera rasistiska partier än SD i riksdagen?
Det visste jag inte . Kan du vara vänlig och avslöja vilka dem är ?
Visste inte att det var det vi diskuterade.
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Svenssons »

nek0 skrev:
Verdi skrev:
Visste inte att det var det vi diskuterade.
Visste inte att vi diskuterade
Jag skrev att jag inte tycker man ska debattera med rasister och du frågade om jag var domare eller åklagare.
Jag skrev att SD är rasister och du skriver att du inte skrev om SD.
Jag frågar om det finns andra rasistiska partier än SD i riksdagen då svarar du "Visste inte att det var det vi diskuterade."

Det kallar jag inte diskussion.
Sluta löjla dig. Du har ju citerat varje gång. Att du inte är bra på att föra en debatt betyder inte att du inte debatterar eller diskuterar.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jerka
Inlägg: 933
Blev medlem: 25 mar 2016 21:19

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Jerka »

Klart man kan debattera med rasister. Man ska däremot inte regera med dem.

Och ja, SD är rasister. Klart och tydligt. Skiten som höga företrädare häver ur sig, partiledningen, saker som aldrig hade accepterats inom andra partier. Kopplingarna till högerextrema sajter, företrädare runtom i landet som gång på gång avslöjar sig som de rasister de är. Påstår man att SD inte är rasister ägnar man sig åt önsketänkande.
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Svenssons »

nek0 skrev:
Jag störs inte av att du försvarar SD . Du får fortsätta om du vill :)
SD mår bra med SD-supporters som dig. Tur att fler och fler vågar ta debatten mot SD och det märks på deras opinionssiffror.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
mjwahl
Teslaägare
Inlägg: 394
Blev medlem: 10 jun 2015 11:49

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av mjwahl »

Legato skrev:
mjwahl skrev:
Det har konstaterats att det finns väldigt många Centerväljare här på forumet. Vore intressant att höra er synpunkt på kommande regeringsbildning och löften om att aldrig stödja en minoritetsregering beroende av SD stödröster. Den som därför röstar på C eller L, röstar också för Decemberöverenskommelse i ny, giftigare tappning, och kommer med stor sannolikhet riskera att direkt eller indirekt stödja S, MP och V!?
Håller inte med. Risken att L och C skulle välja att bilda en regering som innehåller S, MP och V anser jag vara helt försumbar.

I dagsläget har S+L+C egen majoritet. Detta förutsätter dock att KD eller MP trillar ur riksdagen, men det känns ganska sannolikt att någon av dem gör det.

Skulle man tvingas söka stöd hos någon annan så lär det inte bli V... Dock håller jag absolut med om att S kommer få mycket makt både i förhandlingarna och sedan reellt.

Samtidigt... Personligen tycker jag det vore illa om V fick någon reell makt, men att ge SD makt vore många, många resor värre. Ser även hellre S+L+C vid makten än en alliansregering. KD är för mig ungefär lika illa som V.

(Ovanstående skrivet baserat på SIFOs senaste undersökning, tittar man på Inizio så är det L istället för KD som trillar ur tillsammans med MP).
på gränsen att uppnå det ja, men får inte S, C och L majoritet blir det ingen regering enligt vad de sagt ”... tänker inte sitta i en regering som kräver ett beroende av Sverigedemokraterna”. Det troliga är nog ändå att C och L kan tänka sig sätta sig i en Alliansregering i minoritet förutsatt att de får till ett blocköverskridande samarbete, d v s ett nytt DÖ, med S så att SD inte får något inflytande på denna regering, bl a att få garantier för att en Alliansbudget går igenom. Men skulle S, C och L bli större går ju talmannens fråga först till dem att bilda regering och då måste de får till ett blocköverskridande samarbete även med M och KD så att SD inte får något inflytande. Problemet är bara att M och KD aldrig skulle medverka till det.
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10125
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Legato »

mjwahl skrev:
på gränsen att uppnå det ja, men får inte S, C och L majoritet blir det ingen regering enligt vad de sagt ”... tänker inte sitta i en regering som kräver ett beroende av Sverigedemokraterna”. Det troliga är nog ändå att C och L kan tänka sig sätta sig i en Alliansregering i minoritet förutsatt att de får till ett blocköverskridande samarbete, d v s ett nytt DÖ, med S så att SD inte får något inflytande på denna regering, bl a att få garantier för att en Alliansbudget går igenom. Men skulle S, C och L bli större går ju talmannens fråga först till dem att bilda regering och då måste de får till ett blocköverskridande samarbete även med M och KD så att SD inte får något inflytande. Problemet är bara att M och KD aldrig skulle medverka till det.
Enligt vad de sagt? Var har du läst det? Varför skulle det inte kunna bli tex S, C, L + MP om inte S, C, L får egen majoritet (ett troligt scenario om de inte får majoritet är ju just att MP klarat sig kvar i riksdagen). En regering som innehåller både C och V som du påstår med "stor sannolikhet", tror jag tvärtom har en extremt liten sannolikhet (under 1%).

Varför skulle S, C och L tvingas till ett samarbete med M och KD? I ett scenario där S, C och L inte har egen majoritet så ser jag det som absolut troligast med S, C, L + MP, därefter S, C, L + KD eller M. Att ingen av dessa tre konstellationer skulle få egen majoritet är extremt osannolikt och då ser jag inte varför man skulle ta in både KD och M i regeringsbildningen, det skulle vara svårt nog för S att samarbeta med KD eller M.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
mjwahl
Teslaägare
Inlägg: 394
Blev medlem: 10 jun 2015 11:49

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av mjwahl »

Legato skrev:
mjwahl skrev:
på gränsen att uppnå det ja, men får inte S, C och L majoritet blir det ingen regering enligt vad de sagt ”... tänker inte sitta i en regering som kräver ett beroende av Sverigedemokraterna”. Det troliga är nog ändå att C och L kan tänka sig sätta sig i en Alliansregering i minoritet förutsatt att de får till ett blocköverskridande samarbete, d v s ett nytt DÖ, med S så att SD inte får något inflytande på denna regering, bl a att få garantier för att en Alliansbudget går igenom. Men skulle S, C och L bli större går ju talmannens fråga först till dem att bilda regering och då måste de får till ett blocköverskridande samarbete även med M och KD så att SD inte får något inflytande. Problemet är bara att M och KD aldrig skulle medverka till det.
Enligt vad de sagt? Var har du läst det? Varför skulle det inte kunna bli tex S, C, L + MP om inte S, C, L får egen majoritet (ett troligt scenario om de inte får majoritet är ju just att MP klarat sig kvar i riksdagen). En regering som innehåller både C och V som du påstår med "stor sannolikhet", tror jag tvärtom har en extremt liten sannolikhet (under 1%).

Varför skulle S, C och L tvingas till ett samarbete med M och KD? I ett scenario där S, C och L inte har egen majoritet så ser jag det som absolut troligast med S, C, L + MP, därefter S, C, L + KD eller M. Att ingen av dessa tre konstellationer skulle få egen majoritet är extremt osannolikt och då ser jag inte varför man skulle ta in både KD och M i regeringsbildningen, det skulle vara svårt nog för S att samarbeta med KD eller M.
C och L har deklarerat sin ståndpunkt på partidebatter i Tv, tror det var agenda nu senast. C och V i samma regering har jag numera förstått är osannolikt (Du refererar till i ett gammalt inlägg). Jag tror att vi kan utesluta att M eller KD ställer upp i en regering som du beskriver, ej heller att de ställer upp på en DO i syfte att stänga ute SD. Ditt halmstrå bygger på att MP ska klara 4 % i nästa val och att C, L och MP ska samsas i den regeringen. Det kan bli tufft, vilket parti får posterna Miljöminister, utbildningsminister, näringsminister? Det blir många hjärtefrågor som överlappar varandra mellan dessa partier.
Swede1
Inlägg: 1227
Blev medlem: 01 apr 2016 15:57

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Swede1 »

Alla C väljare här, känner ni till C s antisemitiska förflutna?

http://www.sydostran.se/ledare-sydostra ... rre-an-sd/

Ni måste vara såna själva eftersom ni tänker rösta på ett sånt rasistiskt parti... etc etc.
Mickep
Inlägg: 3666
Blev medlem: 08 mar 2016 13:07

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Mickep »

Swede1 skrev:
Alla C väljare här, känner ni till C s antisemitiska förflutna?

http://www.sydostran.se/ledare-sydostra ... rre-an-sd/

Ni måste vara såna själva eftersom ni tänker rösta på ett sånt rasistiskt parti... etc etc.
Finns de kvar än??? i så fall så är det för djävligt om de har naziflaggviftande i nuvarande ledningen! Skulle vara ytterst pinsamt ifall man fick en talman som haft brunt skit på fötterna . eller vänta...
Verdi

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Verdi »

Mickep skrev:
Swede1 skrev:
Alla C väljare här, känner ni till C s antisemitiska förflutna?

http://www.sydostran.se/ledare-sydostra ... rre-an-sd/

Ni måste vara såna själva eftersom ni tänker rösta på ett sånt rasistiskt parti... etc etc.
Finns de kvar än??? i så fall så är det för djävligt om de har naziflaggviftande i nuvarande ledningen! Skulle vara ytterst pinsamt ifall man fick en talman som haft brunt skit på fötterna . eller vänta...

Det är väl problemet med Centern idag. Alldeles för få i ledningen som haft brunt skit på fötterna. Tycker de tappat kontakten med sin gamla väljarbas på landsbygden.
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10125
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Legato »

mjwahl skrev:
Legato skrev:

C och L har deklarerat sin ståndpunkt på partidebatter i Tv, tror det var agenda nu senast. C och V i samma regering har jag numera förstått är osannolikt (Du refererar till i ett gammalt inlägg). Jag tror att vi kan utesluta att M eller KD ställer upp i en regering som du beskriver, ej heller att de ställer upp på en DO i syfte att stänga ute SD. Ditt halmstrå bygger på att MP ska klara 4 % i nästa val och att C, L och MP ska samsas i den regeringen. Det kan bli tufft, vilket parti får posterna Miljöminister, utbildningsminister, näringsminister? Det blir många hjärtefrågor som överlappar varandra mellan dessa partier.
Gammalt? Några dagar, men ok. Nej det finns inget halmstrå, den tydligaste alternativa teorin till en alliansregering består i mitt tycke som sagt av S+L+C som alltså i den senaste SIFO-mätningen har egen majoritet utan MP. Hur du får det till ett halmstrå förstår jag inte. Min poäng var från början att ditt påstående om att en röst på C också direkt eller indirekt var en röst på V inte är förankrat i verkligheten.

Som jag ser det så är det sannolikaste med C i regeringsställning:
1.) Minoritets-regering alliansen.
2.) S+L+C.
3.) Majoritets-regering alliansen.
4.) S+L+C+MP
5.) S+L+C+KD
6.) S+L+C+M

Vidhåller under 1% risk för C+V i någon regeringskonstellation och ger gärna 100 ggr pengarna på det för den som är intresserad. Även scenario 5 och 6 ovan känns (som tur är) högst osannolikt.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Verdi

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Verdi »

Legato skrev:
mjwahl skrev:
Legato skrev:

C och L har deklarerat sin ståndpunkt på partidebatter i Tv, tror det var agenda nu senast. C och V i samma regering har jag numera förstått är osannolikt (Du refererar till i ett gammalt inlägg). Jag tror att vi kan utesluta att M eller KD ställer upp i en regering som du beskriver, ej heller att de ställer upp på en DO i syfte att stänga ute SD. Ditt halmstrå bygger på att MP ska klara 4 % i nästa val och att C, L och MP ska samsas i den regeringen. Det kan bli tufft, vilket parti får posterna Miljöminister, utbildningsminister, näringsminister? Det blir många hjärtefrågor som överlappar varandra mellan dessa partier.
Gammalt? Några dagar, men ok. Nej det finns inget halmstrå, den tydligaste alternativa teorin till en alliansregering består i mitt tycke som sagt av S+L+C som alltså i den senaste SIFO-mätningen har egen majoritet utan MP. Hur du får det till ett halmstrå förstår jag inte. Min poäng var från början att ditt påstående om att en röst på C också direkt eller indirekt var en röst på V inte är förankrat i verkligheten.

Som jag ser det så är det sannolikaste med C i regeringsställning:
1.) Minoritets-regering alliansen.
2.) S+L+C.
3.) Majoritets-regering alliansen.
4.) S+L+C+MP
5.) S+L+C+KD
6.) S+L+C+M

Vidhåller under 1% risk för C+V i någon regeringskonstellation och ger gärna 100 ggr pengarna på det för den som är intresserad. Även scenario 5 och 6 ovan känns (som tur är) högst osannolikt.
Vad säger C om detta då?

Bild

Det är ju en bild som SD hade kunnat göra men avstått då den verkat för grov. :) Löfven har även kritiserat Alliansregeringen för att ha varit för slapp i migrationsfrågan. Samtidigt så går Morgan Johansson ut och försöker så split mellan C och M p g a migrationspolitiken. Lite lätt märkligt.
Användarvisningsbild
kangru
Teslaägare
Inlägg: 1101
Blev medlem: 08 aug 2015 13:57
Ort: Uppsala

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av kangru »

Kanske vi kan köra en ny sådan här idag? Vore spännande att se utfallet, framförallt efter vår nuvarande stadsministers uttalande igår.
Mickep
Inlägg: 3666
Blev medlem: 08 mar 2016 13:07

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Mickep »

Ja, vore en bra vallokalsundersökning så här på valdagen!
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare
Inlägg: 5961
Blev medlem: 19 sep 2015 09:03
Ort: Stureby, Stockholm

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Remuz »

Inget har förändrats för mig...
P85D svart/svart med gratis SuC
Användarvisningsbild
Mistafrizz
Teslaägare
Inlägg: 434
Blev medlem: 14 sep 2015 14:41
Ort: Trosa/Kista

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Mistafrizz »

Jag avregistrerar mig från forumet.

Trodde annat.
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.

2015 Nissan Leaf Tekna
Användarvisningsbild
TeslaTissel
Teslaägare
Inlägg: 2550
Blev medlem: 10 mar 2016 22:04
Ort: Mälardalen Västerås etc
Kontakt:

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av TeslaTissel »

Mistafrizz skrev:
Jag avregistrerar mig från forumet.

Trodde annat.
???? :shock:

Hade ju varit intressant med en motivering?

Hepp!
Användarvisningsbild
Mistafrizz
Teslaägare
Inlägg: 434
Blev medlem: 14 sep 2015 14:41
Ort: Trosa/Kista

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Mistafrizz »

TeslaTissel skrev:
Mistafrizz skrev:
Jag avregistrerar mig från forumet.

Trodde annat.
???? :shock:

Hade ju varit intressant med en motivering?

Hepp!

Tibor har ju ännu inte tagit bort mitt konto.

Så jag kan bjuda på en kortare motivering.

1. MP är kvar.
2. Häxan Annie ökar.
3. Svetsaren har fortsatt stort förtroende.
4. Mina Sverigevänner gör inte ett lika bra resultat som väntat.

Jag kör ju bara Tesla av skattetekniska skäl - miljön skiter jag fullständigt i.
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.

2015 Nissan Leaf Tekna
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare
Inlägg: 9336
Blev medlem: 11 jun 2014 22:11
Ort: Stockholm

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av bylund »

Du avregistrerar dig nu p g a en omröstning på forumet som avslutades för nästan ett år sedan?

Eller du avregistrerar dig från Tesla Club Sweden p g a hur rösträkningen för riksdagsvalet verkar gå?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10896
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Jerker »

Mistafrizz skrev:
TeslaTissel skrev:
Mistafrizz skrev:
Jag avregistrerar mig från forumet.

Trodde annat.
???? :shock:

Hade ju varit intressant med en motivering?

Hepp!

Tibor har ju ännu inte tagit bort mitt konto.

Så jag kan bjuda på en kortare motivering.

1. MP är kvar.
2. Häxan Annie ökar.
3. Svetsaren har fortsatt stort förtroende.
4. Mina Sverigevänner gör inte ett lika bra resultat som väntat.

Jag kör ju bara Tesla av skattetekniska skäl - miljön skiter jag fullständigt i.
Vad har det med det här forumet att göra?
Användarvisningsbild
Mistafrizz
Teslaägare
Inlägg: 434
Blev medlem: 14 sep 2015 14:41
Ort: Trosa/Kista

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Mistafrizz »

Jerker skrev:
Mistafrizz skrev:
TeslaTissel skrev:
Mistafrizz skrev:
Jag avregistrerar mig från forumet.

Trodde annat.
???? :shock:

Hade ju varit intressant med en motivering?

Hepp!

Tibor har ju ännu inte tagit bort mitt konto.

Så jag kan bjuda på en kortare motivering.

1. MP är kvar.
2. Häxan Annie ökar.
3. Svetsaren har fortsatt stort förtroende.
4. Mina Sverigevänner gör inte ett lika bra resultat som väntat.

Jag kör ju bara Tesla av skattetekniska skäl - miljön skiter jag fullständigt i.
Vad har det med det här forumet att göra?
Tycker att tråden var passande - vad tycker du?
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.

2015 Nissan Leaf Tekna
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Inlägg: 14700
Blev medlem: 08 nov 2014 19:15
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av LarsL »

Förvirrande...
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10896
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Jerker »

Mistafrizz skrev:
Tycker att tråden var passande - vad tycker du?
Jag förstår inte vad valresultatet har med ditt medlemskap på det här forumet att göra.
Verdi

Re: Vilket parti skulle du rösta på om det vore val i dag?

Inlägg av Verdi »

4 år till med Löfven? Alltså fy fan. Hur kan det bli så här?
Skriv svar