Bilprovningen

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mati
elbilist
Inlägg: 17037
Blev medlem: 22 mar 2016 10:08
Ort: Götene

Re: Bilprovningen

Inlägg av mati »

Jerker skrev:
drakbane skrev:
Jerker skrev:
Jag har slutat att förvånas över vad man gör TV-såpor om. 99% är totalt ointressant för mig. Men tydligen har dessa tittare, så jag drar vissa mindre smickrande slutsatser om mina medmänniskor. :?
Jag har slutat att förvånas över vad man gör TV-såpor om. 99% är totalt ointressant för mig. Men tydligen har dessa tittare, så jag drar vissa mindre smickrande slutsatser om mina medmänniskor. :? 8-)
Jag är chockad över en sån människosyn! :shock:
Precis. Jag anser att det är dags för ett kraftfullt avståndstagande och vill låsa tråden så att ingen blir kränkt. ;)
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Tesla_modelS
Inlägg: 31
Blev medlem: 31 jul 2018 02:07
Ort: Charlottenberg

Re: Bilprovningen

Inlägg av Tesla_modelS »

Jag skapade visst en diskussion med denna tråden :/ menade egentligen bara tala om att de va möjligt att se en Tesla X på bilprovningen, jag beklagar detta. Ber någon låsa den
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Bilprovningen

Inlägg av Svenssons »

Det är ingen fara, det är lite en intern jargong här. Var Model X med på sändnigen i torsdags?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tesla_modelS
Inlägg: 31
Blev medlem: 31 jul 2018 02:07
Ort: Charlottenberg

Re: Bilprovningen

Inlägg av Tesla_modelS »

Svenssons skrev:
Det är ingen fara, det är lite en intern jargong här. Var Model X med på sändnigen i torsdags?
Den kommer med imorgon:)
Användarvisningsbild
Lophornis
Teslaägare
Inlägg: 700
Blev medlem: 30 aug 2016 21:09
Referralkod: ts.la/tomas4789

Re: Bilprovningen

Inlägg av Lophornis »

Det var inte mycket att se. De lekte mest med dörrar och kollade under bilen.
Tesla Model 3 LR 2021
Ioniq 28kWh (såld)
Användarvisningsbild
mati
elbilist
Inlägg: 17037
Blev medlem: 22 mar 2016 10:08
Ort: Götene

Re: Bilprovningen

Inlägg av mati »

Tesla_modelS skrev:
Jag skapade visst en diskussion med denna tråden :/ menade egentligen bara tala om att de va möjligt att se en Tesla X på bilprovningen, jag beklagar detta. Ber någon låsa den
Oj, ja så kan det gå. Eller så brukar det gå får man väl säga. Trådarna går oftast off-topic efter några få inlägg. :lol:
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10911
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: Bilprovningen

Inlägg av Jerker »

mati skrev:
Tesla_modelS skrev:
Jag skapade visst en diskussion med denna tråden :/ menade egentligen bara tala om att de va möjligt att se en Tesla X på bilprovningen, jag beklagar detta. Ber någon låsa den
Oj, ja så kan det gå. Eller så brukar det gå får man väl säga. Trådarna går oftast off-topic efter några få inlägg. :lol:
Ja, som jag har påpekat nån gång så går det ofta så långt att det inte längre är inläggen som är off topic utan trådämnet. Man kanske skulle ta steget fullt ut och döpa om forumet Tesla Off Topic Club Sweden? ;)
Skriv svar