Var får man den bästa servicen?

I denna tråden så har vi endast omröstningar och här kan alla skapa en omröstning

Moderator: Redaktion

Var får man den bästa servicen. (Svara bara om du har varit på minst två av de listade platserna.)

Stockholm
2
22%
Göteborg
5
56%
Malmö
1
11%
Köpenhamn
1
11%
 
Antal röster: 9

Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare
Inlägg: 868
Blev medlem: 06 mar 2014 07:44
Ort: Laholm

Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Delta »

Ja, vilken SC tycker du är bäst?
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av e5m1r »

Enligt vad jag läst så är UV bäst har dock bara lämnat min bil i götet utan att vara annat än nöjd
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
Gustafsson
Teslaägare
Inlägg: 5481
Blev medlem: 20 jul 2015 17:01
Ort: Linköping

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Gustafsson »

Lämnat min S i Norge Brumunddal ett par gånger. Väldigt nöjd. Roadstern servad i Rud (Oslo), inte lika bra upplevelse.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Användarvisningsbild
Kulingen
Teslaägare
Inlägg: 2184
Blev medlem: 15 jul 2017 22:15
Ort: Västervik

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Kulingen »

Det känns som det är väldigt få som kanske kan svara på denna tråd eftersom jag tror inte folk åker runt i Sverige och provar olika serviceställen ? Men klart jag kan ha fel
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn
http://---
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10081
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Legato »

Kulingen skrev:
Det känns som det är väldigt få som kanske kan svara på denna tråd eftersom jag tror inte folk åker runt i Sverige och provar olika serviceställen ? Men klart jag kan ha fel
Agree. Måste vara extremt ovanligt.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare
Inlägg: 9334
Blev medlem: 11 jun 2014 22:11
Ort: Stockholm

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av bylund »

Bor man i typ Halland, Östergötland eller Småland kan man ju välja vilket håll man vill köra för att serva bilen.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare
Inlägg: 868
Blev medlem: 06 mar 2014 07:44
Ort: Laholm

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Delta »

bylund skrev:
Bor man i typ Halland, Östergötland eller Småland kan man ju välja vilket håll man vill köra för att serva bilen.
Precis, Hade tidigare problem med att öppna frunken och nu några veckor senare problem med obalans i framvagnen. Då föreslår ett SC att att man får köra in och få bilen provkört av en tekniker och sedan boka tid för åtgärd. Ett annat SC erbjuder att direkt lämna bilen för åtgärd med fri lånebil. Klart man väljer det senare så man slipper att åka två gånger. Ett tredje SC uppmanar att man ska lämna besked och ber att få återkomma. När man sedan låter dagen gå utan att återkomma kan man väl inte anse dett som ett bra bemötande? Klart att man väljer det SC som fixar saken direkt.
Användarvisningsbild
Kulingen
Teslaägare
Inlägg: 2184
Blev medlem: 15 jul 2017 22:15
Ort: Västervik

Re: Var får man den bästa servicen?

Inlägg av Kulingen »

Delta skrev:
bylund skrev:
Bor man i typ Halland, Östergötland eller Småland kan man ju välja vilket håll man vill köra för att serva bilen.
Precis, Hade tidigare problem med att öppna frunken och nu några veckor senare problem med obalans i framvagnen. Då föreslår ett SC att att man får köra in och få bilen provkört av en tekniker och sedan boka tid för åtgärd. Ett annat SC erbjuder att direkt lämna bilen för åtgärd med fri lånebil. Klart man väljer det senare så man slipper att åka två gånger. Ett tredje SC uppmanar att man ska lämna besked och ber att få återkomma. När man sedan låter dagen gå utan att återkomma kan man väl inte anse dett som ett bra bemötande? Klart att man väljer det SC som fixar saken direkt.
Få känns kommentarerna viktiga så att varje person skriver typ var han bor och vilket SC han väljer och varför.
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn
http://---
Skriv svar