Tyvärr lite sent svar, när jag har haft problem så har det varit för att jag har använt fel RFID-bricka. Detta har hänt mer än en gång.Viper skrev:Frugan skulle nyss ladda på Clever/CircelK i strängnäs o ta en fika. Första gången hon provar Clever själv och så klart funkar det inte. Ringer kundtjänst och dom har ingen aning ... klart besviken. Står bara "laddningen avbryts" direkt när man försöker koppla upp. Vi har långt kvar ...Simon skrev:Clever är dyrt. Det är säkert därför det funkar.Jerker skrev:Undrar vad deras problem är, för Clevers laddare strular aldrig, och dem har jag jag använt många gånger.
Har Fortum Charge&drive månadsavgift?
Moderator: Redaktion
Re: Har Fortum Charge&drive månadsavgift?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Re: Har Fortum Charge&drive månadsavgift?
Hmm ... ok. Hon använde Clevers laddkort. Jag har laddat tidigare på Clever och då har det funkat bra.
Model S 75D 2016 Midnight silver
Re: Har Fortum Charge&drive månadsavgift?
Ber om ursäkt för att tråden numera gått OT ...
I Clevers app så står det "Nödstopp intryckt, inväntar assistans för att åtgärda" för den här stationen i Strängnäs/Circle K. Om det nu är så, så borde väl kundtjänst kunna få upp samma sak? Dessutom så står det fortfarande så (sedan i lördags). Helt oacceptabelt ... eller?
I Clevers app så står det "Nödstopp intryckt, inväntar assistans för att åtgärda" för den här stationen i Strängnäs/Circle K. Om det nu är så, så borde väl kundtjänst kunna få upp samma sak? Dessutom så står det fortfarande så (sedan i lördags). Helt oacceptabelt ... eller?
Model S 75D 2016 Midnight silver