Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafactory

Här diskuterar vi om Tesla Energys produkter, såsom tex hemmabatteriet Tesla PowerWall, solceller, etc.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Elektrokungen
Teslaägare
Inlägg: 451
Blev medlem: 16 apr 2015 09:10
Ort: Mölndal

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av Elektrokungen »

Largu75 skrev:
Hej!
Jag har anmält mig till lotteriet, hoppas på fru Fortuna! :-)
Vilka av er skall på invigningen?
Vilket flyg rekommenderas? Kollade på SAS (Arlanda till Reno).
Vore hur häftigt som helst 8-)
Någon som missat att jag skall dit? :-)

Flyger med United, Gbg - San Fransisco. 6200 SEK.
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av danni »

HelectriC skrev:
danni skrev:
Pontus skrev:
alset srotom skrev:
Jag är intresserad, hur får jag tag i länken?
Undra om en ägare kan ge bort en eventuell vinst?
Det står uttryckligen att inbjudan är personlig och ej får överlåtas. Samtidigt så får man fylla i vilket namn man vill på RSVP-sidan... Dra vilka slutsatser du vill utifrån det.
Fast det står också tydligt att e-postadressen man fyller i måste finnas i MyTesla systemet annars funkar det inte.
Det gör det, men jag vågar satsa pengar på att namnet i legitimationen är viktigare än mailadressen när du står i entrén och ska in ;)
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11843
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av HelectriC »

danni skrev:
HelectriC skrev:
danni skrev:
Pontus skrev:
alset srotom skrev:
Jag är intresserad, hur får jag tag i länken?
Undra om en ägare kan ge bort en eventuell vinst?
Det står uttryckligen att inbjudan är personlig och ej får överlåtas. Samtidigt så får man fylla i vilket namn man vill på RSVP-sidan... Dra vilka slutsatser du vill utifrån det.
Fast det står också tydligt att e-postadressen man fyller i måste finnas i MyTesla systemet annars funkar det inte.
Det gör det, men jag vågar satsa pengar på att namnet i legitimationen är viktigare än mailadressen när du står i entrén och ska in ;)
Jo, men poängen är kanske att svar på anmälan går till MyTesla och det kanske också är där lotteriet pågår, dvs man vet inte ens om man fått någon biljett om man inte går in på MyTesla, tråkigt att köpa flygbiljett och ta sig dit utan att vara säker på att man får komma in :(
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
TiborBlomhall
Inlägg: 7319
Blev medlem: 04 mar 2014 22:03
Ort: Stockholm
Referralkod: ts.la/tibor72449

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av TiborBlomhall »

Det har kört ihop för mig så jag kan inte åka :cry:

Angående ID-koll stod det samma sak på Model 3 invigningen också men inte fan var det nån som kollade. Man sa sitt namn, de kollade i listan sen var det bara "welcome". Fast ingen garanti att det blir likadant nu också.
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av danni »

HelectriC skrev:
Jo, men poängen är kanske att svar på anmälan går till MyTesla och det kanske också är där lotteriet pågår, dvs man vet inte ens om man fått någon biljett om man inte går in på MyTesla, tråkigt att köpa flygbiljett och ta sig dit utan att vara säker på att man får komma in :(
Jag pratar inte om sidan där man anmäler sig till lotteriet. Jag pratar om sidan där man anmäler sig till själva eventet - jag har ju redan fått en definitiv inbjudan. Sen tänker jag mig att om man nu anmäler en kompis på sin inbjudan så får man väl vara så snäll att hålla den kompisen uppdaterad med eventuella mail och händelser som kan dyka upp...
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11843
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av HelectriC »

danni skrev:
HelectriC skrev:
Jo, men poängen är kanske att svar på anmälan går till MyTesla och det kanske också är där lotteriet pågår, dvs man vet inte ens om man fått någon biljett om man inte går in på MyTesla, tråkigt att köpa flygbiljett och ta sig dit utan att vara säker på att man får komma in :(
Jag pratar inte om sidan där man anmäler sig till lotteriet. Jag pratar om sidan där man anmäler sig till själva eventet - jag har ju redan fått en definitiv inbjudan. Sen tänker jag mig att om man nu anmäler en kompis på sin inbjudan så får man väl vara så snäll att hålla den kompisen uppdaterad med eventuella mail och händelser som kan dyka upp...
jess, då förstår jag!
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Largu75
Teslaägare
Inlägg: 103
Blev medlem: 04 okt 2015 12:33
Ort: Karlstad

Re: Möjlighet att vinna biljetter till invigning av Gigafact

Inlägg av Largu75 »

Någon som hört något om lotteriet?
"White Lady"
Tesla Model S 90D -16, Multicoat White (all utrustning utom bakvända säten/dubbelladdare)
Vossen 21" m Contisilent 245/265.
Reg nr ERK893
Skriv svar