Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
SAB
Teslaägare
Inlägg: 119
Blev medlem: 09 maj 2017 19:23
Ort: Luleå

Re: Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Inlägg av SAB »

tack för reportage!
Gillar mobilhyllan just under skärmen. Då behöver man ju inte titta ner i mittkonsollen stup i kvarten..
vigge50
Inlägg: 7441
Blev medlem: 11 apr 2014 12:23
Ort: Göteborg

Re: Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Inlägg av vigge50 »

Någon på det internationella forumet har hittat denna tråden och frågar efter en översättning, du kanske kan dela dina tankar där?

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... 20/page-84
Dannei
Inlägg: 52
Blev medlem: 22 apr 2016 13:49
Ort: Linköping

Re: Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Inlägg av Dannei »

Bara en tanke jag fick kring denna "faner/trälist" i panelen på M3. Den gillar jag inte personligen, kan inte tänka mig att det kommer bli en fast standard. Jag gissar på att det bara är en maskering tills vidare, säg standard. Jag tror man ev kanske kommer få tillvalet där det finns en hel del fler varianter. Om det inte är så tycker jag det är en ordentlig miss, denna kommer ju inte kosta 35.000 dollar precis utan långt över det så då kan det inte vara möjligt att jag ska bli tvungen att ha den.
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5171
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Dannei skrev:
Bara en tanke jag fick kring denna "faner/trälist" i panelen på M3. Den gillar jag inte personligen, kan inte tänka mig att det kommer bli en fast standard. Jag gissar på att det bara är en maskering tills vidare, säg standard. Jag tror man ev kanske kommer få tillvalet där det finns en hel del fler varianter. Om det inte är så tycker jag det är en ordentlig miss, denna kommer ju inte kosta 35.000 dollar precis utan långt över det så då kan det inte vara möjligt att jag ska bli tvungen att ha den.
Just "trälisten" kommer jag att foliera samma dag som jag hämtar ut bilen. Det är en otroligt ful detalj som inte alls passar in i den annars moderna interiören.
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8501
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Provsuttit Model 3 - Mina första intryck

Inlägg av Pontus »

Är det någon som vet om det finns bilar att provköra någonstans i USA?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Skriv svar