Martey skrev:richdub skrev:UrbanL skrev:TeslaTissel skrev:
JAg ter ut min Model 3 i april och hoppas det lugnat ner sig då.
Avvaktar alltså med betalning etc.
Jasså, för här rasslade det till med tidbokning när jag hade betalt in första förhöjda månadsavbetalningen... Och VIN-numret som funnits på en gammal faktura är kopplat till ett regnummer numera...
Jag skulle gärna pytsa ut en första betalning om jag bara hade en sån där gammal faktura som du nämner!
Själv fick jag mina inbetalningsuppgifter via mail (DNB, Privat). Har fortfarande inte fått någon slutfaktura än. Tesla har bekräftat betalningen. Väntar bara på Regnr kopplat till mitt VIN, sen kommer det nog ett leveransförslag.
Jag fick också mina inbetalningsuppgifter via mail, ingen faktura utan en liten sammanställning på beloppen. En faktura på förhöjd leasingavgift fast det är ett privatköp
Jag räknade lite kallt med ett kvitto efter min betalning, men nope. Inte ett ljud. Jag kunde inte hålla mig och ringde förra fredagen för att se så de fått pengarna
En mycket trött, men trevlig Andre svarade att de hade alla uppgifter och allt skulle laddas upp på mitt konto. Jag bad honom göra det snarast eftersom det nu enbart är fel, inget är rätt. Men icke, det kommer inga förbannade dokument. Inga kvitton.
Jag har personligen "trakaserat" dem med tre samtal, på tre månader förlåt. Men fan kan ni göra något rätt?
Hur många skulle skicka in 200,000 på en betalningsuppmaning utan faktura och sedan acceptera att man inte får kvitto. Numera får man kvitto när man betalat p-avgifter, men från Tesla hör man inte ett skit. Den här organisationen kommer inte överleva länge som den ser ut nu
Ja jag vet, jag är upprörd som fan, men ingen, ingen hade gjort affärer med ett företag som sköts på detta sätt om det inte hade varit Tesla, en produkt som ingen annan kan leverera