Ny Teslafabrik i Frankrike

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

FredrikR
elbilist
Inlägg: 430
Blev medlem: 24 apr 2015 09:39
Ort: Uppsala

Re: Ny Teslafabrik i Frankrike

Inlägg av FredrikR »

Svenssons skrev:
bylund skrev:
Det finns även möjlighet att skapa nya trådar på detta forum...
Trådar i detta forum brukar vara off topic så ingen ny tråd eller nytt namn behövs. Vi har ju t.ex. tråden "Superchargerutbyggnaden tappar fart" som handlar om den snabba utbyggnaden av Superchargerutbyggandet och tråden "Volvo lurar oss att tro att de slutar tillverka fossiler." som handlar om att Volvo skriver korrekta pressreleaser som journalisters misstolkar.
Nu tyckte jag inte mitt inlägg var så off topic. Kom ihåg den här tråden. Och Elon säger ju inte att Tyskland är det slutliga valet men att de ligger bäst till. Kan även vara förhandlingstaktik från Elon. Tyckte det kunde vara intressant att lägga in den länken i relation till tidigare diskussioner i den här tråden.
Leaf 24kWh -16 (2016-2018). Ioniq 28kWh - 19 (2019-2020). Kona 64 kWh - 20 (2020-2022).
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
Användarvisningsbild
Kulingen
Teslaägare
Inlägg: 2184
Blev medlem: 15 jul 2017 22:15
Ort: Västervik

Re: Ny Teslafabrik i Frankrike

Inlägg av Kulingen »

Svenssons skrev:
bylund skrev:
Det finns även möjlighet att skapa nya trådar på detta forum...
Trådar i detta forum brukar vara off topic så ingen ny tråd eller nytt namn behövs. Vi har ju t.ex. tråden "Superchargerutbyggnaden tappar fart" som handlar om den snabba utbyggnaden av Superchargerutbyggandet och tråden "Volvo lurar oss att tro att de slutar tillverka fossiler." som handlar om att Volvo skriver korrekta pressreleaser som journalisters misstolkar.
Jag är mycket för att byta namn på trådar kommer ihåg när jag klagade på trådnamnet ”Ny brand på Tesla i Malmö” jag tänkte flera ggr men vad faan har det börjat brinna nu igen? Nä fram för fler namnbyten på trådar och det är ju bara trådstartaren som kan göra det.
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn
http://---
Skriv svar