Musk tvåa med autonom bil

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare
Inlägg: 2895
Blev medlem: 06 feb 2015 22:39
Ort: Stockholm

Re: Musk tvåa med autonom bil

Inlägg av apkungen »

Oj... Då var jag 3år. Har kanske läst brorsans tidningar i efterhand. Måste hem o rota på vinden hos föräldrarna hehe
Användarvisningsbild
Daoops
Inlägg: 952
Blev medlem: 18 mar 2014 06:15
Ort: Göteborg

Re: Musk tvåa med autonom bil

Inlägg av Daoops »

LarsL skrev:
Är det bara jag som tycker att Skalman är lite lik Elon också? Både till utseende och beteende. På torsdag kommer lösningen, nähä, nu ringde ät och sov klockan så nu hände inget... Inte för att jag tror att Elon sover eller äter bort tid men det blir en paus ibland.
Ja litegrann kanske. Och Bamse är GM och farmor på berget opec? Man skulle nog kunna ha rätt kul med att text-dubba en bamsetidning..

Fast kanske bättre att Bamse är Elon och Skalman är J.B? Och hela hemligheten bakom Elons geniositet är Maye Musk (mamma Musk, eller farmor då i serien) som lagar en soppa som bara Elon kan äta som gör honom supersmart. Vargen (big oil) får bara ont i magen.
Användarvisningsbild
Beigler
Teslaägare
Inlägg: 409
Blev medlem: 09 jul 2016 00:30
Ort: Stocksund

Re: Musk tvåa med autonom bil

Inlägg av Beigler »

Efter lite resor med flyg och bekantskap med swedavias parkeringar samt taxibolag den senaste tiden så längtar jag sjuukt mycket efter att Elon skall komma ikapp Skalman.

Tänk vad skönt det kommer att bli att kunna bli körd av sin egen bil till och från flygplatsen, utan att behöva betala ockerpriser för parkering. Eller att slippa långa taxiköer i kylan, otrevliga taxichaufförer som försöker ta extra betalt för varje liten grej eller taxibilar som inte får plats med mitt bagage.

Ååå vad jag längtar...
Skriv svar