En fördel med den här lösningen är att baksätespassagerarna inte använder fel fäste så lätt. I Model S måste man ju knäppa fast sig i rätt för att bilen ska fatta att man är fastspänd
Den ratten asså jag var helt övertygad om att det inte var produktionsratten, men nu verkar det bli så iaf. Ser ut som nåt dom hämtat från Dacias reservdelslager. Kräk och usch!
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Kul att få se alla färger nu vart det lider. Hyfsad passning på karossdelarna mot vad vi sett tidigare också. I vissa vinklar gör sig alla färger riktigt nice, men tyvärr tycker jag det är lite för lite tryck i färgerna. Den blåa blir lätt svart och den röda vinröd tex. Typisk smaksak, men men..... I mina ögon är de nya färgerna iaf bättre än de äldre där både blå, svart och grön var svarta i nästan alla vinklar och lägen.
Tycker mig skymta ett mittarmstöd och/eller en genomlastningslucka. Najs!
Får svara till mig själv då jag hittade en bild till som tydligare visar att ryggstödet på mittenplatsen är separat från resten (troligen för att det kan fällas ner): https://lh3.googleusercontent.com/eBCju ... 8If4hgaTaw
Jag är medveten om att åsikterna går isär, men personligen gillar jag den instrumentlösa instrumentpanelen och övrig interiör design vansinnigt mycket. Så mycket så att jag faktist blir lite sugen på en, trots att den i övrigt känns ganska ointressant för just mig. Men hur tusan kommer det funka att bli av med och undvika imma på vindruta och sidrutor i ett ösregn eller en en lagom trist svensk vinterdag? Jag ser inga utblås för ventilationen som är placerade så de kan lösa detta, men kanske framgår det bara inte inte av bilderna?
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Jag är medveten om att åsikterna går isär, men personligen gillar jag den instrumentlösa instrumentpanelen och övrig interiör design vansinnigt mycket. Så mycket så att jag faktist blir lite sugen på en, trots att den i övrigt känns ganska ointressant för just mig. Men hur tusan kommer det funka att bli av med och undvika imma på vindruta och sidrutor i ett ösregn eller en en lagom trist svensk vinterdag? Jag ser inga utblås för ventilationen som är placerade så de kan lösa detta, men kanske framgår det bara inte inte av bilderna?
Jag tycker mig se en upphöjning framemot rutan också som att det skulle finnas en motsvarande kanal med utblås vänd framåt/snett uppåt mot vindrutan. Svårt att se att de skulle missa en sådan viktig detalj.
Jag är medveten om att åsikterna går isär, men personligen gillar jag den instrumentlösa instrumentpanelen och övrig interiör design vansinnigt mycket. Så mycket så att jag faktist blir lite sugen på en, trots att den i övrigt känns ganska ointressant för just mig.
Här är en ordentlig bild på baksätet som bekräftar att det är mittbältet som sitter där.
T3baksäte.jpg
Förstår inte hur jag missade det tills jag läste en artikel om det, hue öppnar man dörren inifrån? Har Tesla lagt till en knapp på baksidan av handtaget?
Här är en ordentlig bild på baksätet som bekräftar att det är mittbältet som sitter där.
T3baksäte.jpg
Förstår inte hur jag missade det tills jag läste en artikel om det, hue öppnar man dörren inifrån? Har Tesla lagt till en knapp på baksidan av handtaget?
Ja, det har diskuterats. Antagligen är det så man gjort. Ytterligare en detalj där man behöver ge passagerarna en bruksanvisning för att klara av...
Den ratten asså jag var helt övertygad om att det inte var produktionsratten, men nu verkar det bli så iaf. Ser ut som nåt dom hämtat från Dacias reservdelslager. Kräk och usch!
Håller med, den är ju extremt ful Men du har nog rätt i att de hittat den hos Dacias resevdelslager, Musk menar nog allvar att det är en enklare bil
Någon som hittar någon hantering för farthållare? Jag har sett att aktiveringen av AP ligger på växlingsspaken men undra hur man hanterar farthållaren. Min gissning är att det bara finns AP, kan man inte aktivera AP kan man heller inte köra med farthållare