Laddning Linköping

Här diskuterar vi Teslas destinationsladdare

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
swegarm
Teslaägare
Inlägg: 217
Blev medlem: 30 okt 2018 22:56
Ort: Göteborg

Laddning Linköping

Inlägg av swegarm »

Hej !

Ska till Linköping , från Göteborg, på ett möte nästa vecka och undrar om ni har tipps på laddplats i närheten av Ebbepark (rekrytgatan)

Har tittat på PlugShare och uppladdning.nu men tyvärr finns ju inte allt med där.

Får vara ganska nära , annars är de bättre att stanna lite extra i Ödeshög på SuC.

Tack på förhand
Användarvisningsbild
larsw
Teslaägare
Inlägg: 292
Blev medlem: 24 apr 2018 23:17
Kontakt:

Re: Laddning Linköping

Inlägg av larsw »

Min erfarenhet av Linköping är att det är rätt kasst med laddplatser centralt. Tar några extra minuter i Ödeshög till eller från Göteborg istället.
Författare och bloggare. Model S 2023
Användarvisningsbild
nicklasandersson
Teslaägare
Inlägg: 425
Blev medlem: 08 jul 2016 13:50
Ort: Linköping

Re: Laddning Linköping

Inlägg av nicklasandersson »

Jag skulle säga att det finns gott om laddplatser i Linköping. Kommunen/tekniska verken är delägare i Clever/Bee så det finns många laddare på kommunala parkeringar och parkeringshus. Även flera ChaDeMo/CCS. Snabbast kan vara att stanna till i Ödeshög på vägen upp och Ulricehamn på vägen hem om du vill använda SuC?
MY Performance 2023 | Midnight Cherry Red | 21" Überturbine | Vit inredning
MY LR AWD 2021 | Djupblå metallic | 20" Induction | Svart inredning
S75D | Midnight silver | Panoramatak | Svarta NextGen-säten | AP1 | Luftfjädring | Premiumpaket
Användarvisningsbild
larsw
Teslaägare
Inlägg: 292
Blev medlem: 24 apr 2018 23:17
Kontakt:

Re: Laddning Linköping

Inlägg av larsw »

nicklasandersson skrev:
Jag skulle säga att det finns gott om laddplatser i Linköping. Kommunen/tekniska verken är delägare i Clever/Bee så det finns många laddare på kommunala parkeringar och parkeringshus. Även flera ChaDeMo/CCS. Snabbast kan vara att stanna till i Ödeshög på vägen upp och Ulricehamn på vägen hem om du vill använda SuC?
Har alltid varit fulla av plugin-hybrider när jag varit i Linköping. Men det är anekdotiskt, t ex Baggen P-hus alltid varit fullt.
Författare och bloggare. Model S 2023
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: Laddning Linköping

Inlägg av OfarligTesla »

Hemligheten är väl som alltid att sikta in sig på stolparna där man faktiskt måste betala för elen, där brukar hybriderna lysa med sin frånvaro av någon anledning.
Skriv svar