AVSLUTAT: Få gratis Wall Connector vid Teslabeställning

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

AVSLUTAT: Få gratis Wall Connector vid Teslabeställning

Inlägg av P_EL »

AVSLUTAT
Senast redigerad av P_EL, redigerad totalt 4 gång.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
drakbane
Teslaägare
Inlägg: 1110
Blev medlem: 06 okt 2015 10:36
Ort: Asmundtorp

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av drakbane »

Får man alla "premierna" för 1 & 2 referrals + den för 3 referrals? :?:
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare
Inlägg: 9336
Blev medlem: 11 jun 2014 22:11
Ort: Stockholm

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av bylund »

Ja.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

drakbane skrev:
Får man alla "premierna" för 1 & 2 referrals + den för 3 referrals? :?:
Jag tolkade det så. Bylund verkar sitta inne på svaret?...
Senast redigerad av P_EL, redigerad totalt 1 gånger.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

P_EL skrev:
drakbane skrev:
Får man alla "premierna" för 1 & 2 referrals + den för 3 referrals? :?:
Jag tolkade det så. Bylund verkar sitta inne på svaret?...
Model S90D -16
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av e5m1r »

Bra kampanj där bara du inte bryter mot några regler för programmet
Skälv var jag inne på att erbjuda gratis dashcam vid användande av länk men insåg att det skulle bryta mot reglerna
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

e5m1r skrev:
Bra kampanj där Bild bara du inte bryter mot några regler för programmet
Skälv var jag inne på att erbjuda gratis dashcam vid användande av länk men insåg att det skulle bryta mot reglerna
Det här handlar mest om att använda jordens resurser på bästa sätt. Har man redan en sak behöver man inte en till likadan...vem har mest nytta av den då om inte en nybliven Teslaägare och forumfrände som hjälper/tipsar oss andra. Alternativet hade varit att börja sälja dem och då börjar man tjäna pengar på andras bekostnad tycker jag.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare
Inlägg: 1538
Blev medlem: 24 jan 2015 18:49

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Feddan »

God tro
Vi introducerar sådana här program i god tro och förväntar oss detsamma. Observera att vi kan hålla inne krediter, rabatter och andra belöningar om vi tror att kunder inte agerar i god tro eller agerar på sätt som står i strid med programmets syfte. Det betraktas som olämpligt att kommersialisera, göra reklam för, publicera, massdistribuera eller sälja rekommendationsskoder, och vi kommer inte att godkänna sådana rekommendationer. Vi varken kan eller ämnar beskriva alla scenarier som kan anses olämpliga, men vi lovar att agera rättvist och rimligt.
https://www.tesla.com/sv_SE/support/referral-program
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

Feddan skrev:
God tro
Vi introducerar sådana här program i god tro och förväntar oss detsamma. Observera att vi kan hålla inne krediter, rabatter och andra belöningar om vi tror att kunder inte agerar i god tro eller agerar på sätt som står i strid med programmets syfte. Det betraktas som olämpligt att kommersialisera, göra reklam för, publicera, massdistribuera eller sälja rekommendationsskoder, och vi kommer inte att godkänna sådana rekommendationer. Vi varken kan eller ämnar beskriva alla scenarier som kan anses olämpliga, men vi lovar att agera rättvist och rimligt.
https://www.tesla.com/sv_SE/support/referral-program
Jag har också läst detta. Jag tycker mitt förslag absolut är i god tro. Säljer/kommersialiserar inget (inte en krona inblandad), och gör inte mer reklam än någon annan på forumet. Har tex ingen reklam i min footer som så många andra. Delar bara med mig helt enkelt.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
drakbane
Teslaägare
Inlägg: 1110
Blev medlem: 06 okt 2015 10:36
Ort: Asmundtorp

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av drakbane »

bylund skrev:
Ja.
Där ser man, ja då kan jag/man ju göra så, har själv redan två WCs, så någon som använder min referral får gärna en av de. Fälgar är bättre, så slipper man jaga de till våren... Om de kommer i tid.

Hade absolut ingen anning om detta...Man lär sej saker var dag!

Men använd nu för tusan P_EL's referral först!! :oops:
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Användarvisningsbild
Heiko
Teslaägare
Inlägg: 425
Blev medlem: 10 aug 2016 21:02
Ort: Trelleborg

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Heiko »

P_EL skrev:
Feddan skrev:
God tro
Vi introducerar sådana här program i god tro och förväntar oss detsamma. Observera att vi kan hålla inne krediter, rabatter och andra belöningar om vi tror att kunder inte agerar i god tro eller agerar på sätt som står i strid med programmets syfte. Det betraktas som olämpligt att kommersialisera, göra reklam för, publicera, massdistribuera eller sälja rekommendationsskoder, och vi kommer inte att godkänna sådana rekommendationer. Vi varken kan eller ämnar beskriva alla scenarier som kan anses olämpliga, men vi lovar att agera rättvist och rimligt.
https://www.tesla.com/sv_SE/support/referral-program
Jag har också läst detta. Jag tycker mitt förslag absolut är i god tro. Säljer/kommersialiserar inget (inte en krona inblandad), och gör inte mer reklam än någon annan på forumet. Har tex ingen reklam i min footer som så många andra. Delar bara med mig helt enkelt.
Jag såg något likande på det amerikanska sidan som hade gjort liknande upplägg och det var inte ok med Tesla att göra så.
Bättre att stämma av med Tesla direkt istället för att chansa.
Tesla Model Y
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

drakbane skrev:
bylund skrev:
Ja.
Där ser man, ja då kan jag/man ju göra så, har själv redan två WCs, så någon som använder min referral får gärna en av de. Fälgar är bättre, så slipper man jaga de till våren... Om de kommer i tid.

Hade absolut ingen anning om detta...Man lär sej saker var dag!

Men använd nu för tusan P_EL's referral först!! :oops:
Känns dessutom mycket bättre att ge bort laddboxen till en nybliven Teslaägare än alternativet att försöka sälja den här. Tjäna pengar på något jag fått gratis är inte riktigt min grej.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
Heiko
Teslaägare
Inlägg: 425
Blev medlem: 10 aug 2016 21:02
Ort: Trelleborg

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Heiko »

God tro
Vi introducerar sådana här program i god tro och förväntar oss detsamma. Observera att vi kan hålla inne krediter, rabatter och andra belöningar om vi tror att kunder inte agerar i god tro eller agerar på sätt som står i strid med programmets syfte. Det betraktas som olämpligt att kommersialisera, göra reklam för, publicera, massdistribuera eller sälja rekommendationsskoder, och vi kommer inte att godkänna sådana rekommendationer. Vi varken kan eller ämnar beskriva alla scenarier som kan anses olämpliga, men vi lovar att agera rättvist och rimligt.

Inte OK:
Reklam
Skräppost
Allt som är missvisande eller skapar irritation

OK:
YouTube-kanaler
Informations- och fan-webbplatser
Delning på sociala medier

Du få dela med dig av koden i olika forum men det får inte vara kopplad till att man ger bort saker.
Mitt råd är att be admin att ta bort detta från forumet.
Tesla Model Y
Användarvisningsbild
Leo
Teslaägare
Inlägg: 3188
Blev medlem: 15 feb 2015 18:58
Ort: Enskede

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Leo »

Nja i Teslas värld kanske de anser att du tjänar archanidfälgar="pengar" på Det här upplägget =kommersialisera. Särskilt när du valt rubriken "Julkampanj" osv. ;)
Nu: BMW i4 eDrive40 700mil, Seat Mii 800mil, Tesla Roadster 250mil.
Fd:MG5 850mil, MYLR 900mil, Kia EV6+ 1500mil, Skoda Enyaq iV80 2000mil, VW ID3 1100mil, Kia eNiro 3700mil, X100D-17 1500mil, P85-14 3000mil, 4xe-Golf 8700mil, e-up 2000mil
Användarvisningsbild
manks
Teslaägare
Inlägg: 103
Blev medlem: 10 dec 2016 22:06

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av manks »

TS har redan fått ihop 2 referrals ser det ut som!
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

manks skrev:
TS har redan fått ihop 2 referrals ser det ut som!
Finns fortfarande ytterligare en kvar om någon är sugen på en Wallbox. Meddelar här så snart även den är använd.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
manks
Teslaägare
Inlägg: 103
Blev medlem: 10 dec 2016 22:06

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av manks »

Menar du att du kommer få 3st signerade svarta wallbox?

3:dje referral är ju fälgarna...
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

manks skrev:
Menar du att du kommer få 3st signerade svarta wallbox?

3:dje referral är ju fälgarna...
Den första referral (och därmed Wallbox) hade jag tillgodo sedan tidigare från en som inte behöver boxen. Det är referral nr 2 och 3 som detta handlar om där jag nu via nr2 (tack A.D!) fortfarande har en box jag inte behöver sedan nr 1... Fälgarna kommer jag att behålla. De enda förlorarna på upplägget är de som vill kunna sälja Tesla-prylar de får i referral-programmet (dvs det jag tycker har mer inslag av att kommersialisera på programmet).
Model S90D -16
Användarvisningsbild
manks
Teslaägare
Inlägg: 103
Blev medlem: 10 dec 2016 22:06

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av manks »

Aha, nu har poletten trillat ner 8-)
Användarvisningsbild
Zoidberg
Teslaägare
Inlägg: 977
Blev medlem: 19 jul 2014 14:45
Ort: Frillesås

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Zoidberg »

P_EL, kommer du sälja fälgarna som blir över när du får dina 21”?
Eller är du villig att ge bort dom också?
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

Zoidberg skrev:
P_EL, kommer du sälja fälgarna som blir över när du får dina 21”?
Eller är du villig att ge bort dom också?
Behåller dem, eftersom min vän inte behövde sin Wallbox. Däremot om jag stannar på två referrals ger jag bort den Wallboxen jag har från nr1. Intresserad? (Givet att min vän då fortfarande avstår)
Model S90D -16
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19529
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Bjelke »

Lyckas jag komma upp i fyra värvningar igen (tappade en nyligen) så blir det till att använda den där krediten
(om det nu stämmer) och komma till skott och köpa en till Tesla, men jag vågar inte lova bort saker här...
Fast ev kan man ju byta värvning med ngn oxo :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Zoidberg
Teslaägare
Inlägg: 977
Blev medlem: 19 jul 2014 14:45
Ort: Frillesås

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av Zoidberg »

P_EL skrev:
Zoidberg skrev:
P_EL, kommer du sälja fälgarna som blir över när du får dina 21”?
Eller är du villig att ge bort dom också?
Behåller dem, eftersom min vän inte behövde sin Wallbox. Däremot om jag stannar på två referrals ger jag bort den Wallboxen jag har från nr1. Intresserad? (Givet att min vän då fortfarande avstår)
Jaha? Nä det var inte en wallbox jag var ute efter. Snarare fälgar som skulle kunna gå till en av mina bekanta.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: JULKAMPANJ: Få gratis Wall Connector vid Tesla-beställni

Inlägg av P_EL »

Nu finns det bara en Wallbox kvar i mitt erbjudande. Grattis "A.D" till din beställning av en Tesla och tack för att du använde min referral-kod. Nu är det bara några månader av evig väntan på bilen och Wallboxen kommer till dig så snart Tesla levererar den. En perfekt set-up för smidigt Teslaägande.

Ange koden http://--- vid beställning av din nya Tesla så får du både fri laddning på SuC OCH en Wallbox. Obs finns bara en kvar men efter det tror jag att även Drakbane bjuder på en Wallbox vid användning av hans kod.
Model S90D -16
Användarvisningsbild
P_EL
Teslaägare
Inlägg: 469
Blev medlem: 13 okt 2015 14:22

Re: SISTA CHANSEN: Få gratis Wall Connector vid Teslabeställ

Inlägg av P_EL »

P_EL skrev:
Om du planerar att beställa en ny Tesla så erbjuder jag dig möjligheten att få både fri laddning på alla Teslas superchargers OCH en väggmonterad laddbox i Signature Black, värde ca 6000 SEK. Den exklusiva mattsvarta Wall Connectorn pryds av en etsning med Elons signatur. Se länk för bild: https://www.tesla.com/sites/default/fil ... nector.jpg

Det du behöver göra är bara att använda nedanstående kod vid beställning så får du både fri laddning (av Tesla) och Wall Connector (av mig från Teslas rekommendationsprogram): http://---

Erbjudandet är begränsat till två stycken Wall Connectors så skicka ett SMS till mig (070-5800657) när du gjort en beställning så att jag direkt kan lägga upp i tråden när det inte finns fler kvar (eller som längst till 31/1). Först till kvarn alltså!

DET FINNS NU ENDAST EN RERERRAL KOD KVAR OCH DÄRMED EN WALLBOX TILL DEN SOM ANVÄNDER KODEN OVAN.
(Tack "A.D" för beställningen. Din Wallbox kommer så snart Tesla levererar den!)

Dessutom kan jag även tipsa om att byta till Skellefteå Kraft. 100% förnyelsebar energi OCH ett Tesla-erbjudande som ger gratis el i ett par år (beräknat på 1500mil/år).

Varför denna julkampanj? Jo jag har redan en Wall Connector, mycket praktisk för övrigt, och tänkte försöka nå nivån som ger ett set 21” fälgar och ger därför bort alla premierna på vägen dit. Alltså, ett upplägg med bara vinnare!
Se ovan, det finns en fortfarande gratis Wallbox kvar till den som använder min referralkod vid beställning av en Tesla.
Model S90D -16
Skriv svar