Repeat spår, bug i Spotify

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
spezializten
Teslaägare
Inlägg: 32
Blev medlem: 18 aug 2017 08:04
Ort: Jönköping

Repeat spår, bug i Spotify

Inlägg av spezializten »

Jag kör Spotify med eget konto. Jag får problem om jag startar en spellista så måste man klicka på en låt i listan. Men sedan spelas denna låten om och om igen utan att repeatfunktionen är igång. Next song knappen blir tom. Utgråad. Ett sätt som fungerar tillfälligt är att man inte lyssnar klart på första låten utan byter låt manuellt då fungerar det. Någon som har samma problem alt tips på lösning? Väldigt irriterande. Hur gör man om man vill starta uppspelning av en spellista? Måste man verkligen välja en låt först?
Användarvisningsbild
Mrk
Teslaägare
Inlägg: 108
Blev medlem: 15 jul 2016 09:08
Ort: Stockholm

Re: Repeat spår, bug i Spotify

Inlägg av Mrk »

Har du testat att starta om stora skärmen? Jag klickar bara på första låten och listan spelas upp i följd.

För art boota om så håller du in båda scrollhjulen tills det blir svart.
Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Inlägg: 583
Blev medlem: 15 jun 2015 23:50
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Re: Repeat spår, bug i Spotify

Inlägg av Tjell »

Känner igen det där: ibland fastnar det på en låt. Jag klickar på spellistan angiven bredvid låten som spelas och väljer en annan låt, då brukar det lossna. Funkar inte det så harvar jag runt lite hit å dit...

Det finns en hel del att säga om Spotify-varianten i våra bilar. De tips jag skickat till Tesla har inte gett nåt alls!
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare
Inlägg: 5969
Blev medlem: 19 sep 2015 09:03
Ort: Stureby, Stockholm

Re: Repeat spår, bug i Spotify

Inlägg av Remuz »

Ursäkta om jag kidnappar tråden, men jag har ett liknande problem. Jag har en lista med runt 100 låtar, när jag väljer random uppspelning så loopar den oftast 5-6st av dessa om och om igen, dvs ingen slumpning
P85D svart/svart med gratis SuC
Skriv svar