Wall Connector signature

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Inlägg: 6516
Blev medlem: 22 feb 2015 11:59
Ort: Sigtuna
Referralkod: ts.la/michael4548

Wall Connector signature

Inlägg av Tars »

Någon som fått sin levererad?
Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla.... :cry:

https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Användarvisningsbild
leiflodde
Teslaägare
Inlägg: 1769
Blev medlem: 31 aug 2014 19:21
Ort: Löddeköpinge

Re: Wall Connector signature

Inlägg av leiflodde »

Nix, leverans av bil i November men inget ännu, tänker ändå ge bort den men tar lång tid.
Användarvisningsbild
Milo14
Teslaägare
Inlägg: 46
Blev medlem: 11 jan 2018 17:08

Re: Wall Connector signature

Inlägg av Milo14 »

Vi fick ett mejl från Teslas referralprogram häromdagen med meddelandet att vi kunde välja att byta bort vår Wall Connector signature black mot en "vanlig" wall connector. Detta eftersom de vet att det var lång leveranstid på den förstnämnda och jag tidigare har mejlat dem om när den kommer, då vi behöver ordna med en smidig och effektiv laddning hemmavid. Signature black börjar levereras "late spring and go on rest of the year" som de skrev till mig.

Så det gäller ju att ha tålamod alternativt att mejla dem och be om en annan wall connector i utyte.

/Micke
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Inlägg: 6516
Blev medlem: 22 feb 2015 11:59
Ort: Sigtuna
Referralkod: ts.la/michael4548

Re: Wall Connector signature

Inlägg av Tars »

Milo14 skrev:
Vi fick ett mejl från Teslas referralprogram häromdagen med meddelandet att vi kunde välja att byta bort vår Wall Connector signature black mot en "vanlig" wall connector. Detta eftersom de vet att det var lång leveranstid på den förstnämnda och jag tidigare har mejlat dem om när den kommer, då vi behöver ordna med en smidig och effektiv laddning hemmavid. Signature black börjar levereras "late spring and go on rest of the year" som de skrev till mig.

Så det gäller ju att ha tålamod alternativt att mejla dem och be om en annan wall connector i utyte.

/Micke
Ok. Tack för infon.
Men det är väl enbart färgen som skiljer sig. Alltså kåpan bara.
Känns som om man vill så lackat man den själv fint i mattsvart så har man en ”limited edition”
Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla.... :cry:

https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Användarvisningsbild
Milo14
Teslaägare
Inlägg: 46
Blev medlem: 11 jan 2018 17:08

Re: Wall Connector signature

Inlägg av Milo14 »

Det enda du missar då är ju Elons signatur 8-) Och det kan man ju kanske leva med...
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Smutt
Teslaägare
Inlägg: 2955
Blev medlem: 09 dec 2016 21:09
Ort: Kristinehamn

Re: Wall Connector signature

Inlägg av Smutt »

Milo14 skrev:
Det enda du missar då är ju Elons signatur 8-) Och det kan man ju kanske leva med...
En duktig lackerare får dit den också
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Skriv svar