Var är min referral program wall charger?

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Milo14
Teslaägare
Inlägg: 46
Blev medlem: 11 jan 2018 17:08

Re: Var är min referral program wall charger?

Inlägg av Milo14 »

När vi i mars förstod att det skulle dröja för länge med referral wallboxen, kontaktade jag Teslas kundtjänst och fick efter ngn vecka svar med erbjudande att "byta ut" den mot en vanlig wallbox. Den är nu monterad sedan en månad och det är ju det bästa jag gjort, skönt att slippa fula sladdar som ligger på garageuppfarten. Otroligt smidigt sätt att ladda.
Ha en glad Teslasommar allihopa!

Micke
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Användarvisningsbild
rockard
Teslaägare
Inlägg: 430
Blev medlem: 10 maj 2016 11:48
Ort: Solna

Re: Var är min referral program wall charger?

Inlägg av rockard »

Milo14 skrev:
När vi i mars förstod att det skulle dröja för länge med referral wallboxen, kontaktade jag Teslas kundtjänst och fick efter ngn vecka svar med erbjudande att "byta ut" den mot en vanlig wallbox. Den är nu monterad sedan en månad och det är ju det bästa jag gjort, skönt att slippa fula sladdar som ligger på garageuppfarten. Otroligt smidigt sätt att ladda.
Ha en glad Teslasommar allihopa!

Micke
Intressant! Vad betyder "kontakta Teslas kundtjänst"? Ringa, i så fall vilket nummer, eller maila, i så fall vilken adress?
Svart X75D -17
Användarvisningsbild
Milo14
Teslaägare
Inlägg: 46
Blev medlem: 11 jan 2018 17:08

Re: Var är min referral program wall charger?

Inlägg av Milo14 »

Hej igen, ursäkta sent svar då jag varit på semester.
Jag mejlade till: referralprogram@tesla.com och frågade, efter några mejl fram och tillbaka fick jag möjlighet att välja "standard wall chargern". Nedan kan du se Teslas svar på vår mejlkonversation:

Hey Mikael and Sofie,
Wanted to send you a quick email to let you know I can now see your selection for the signature black wall connector. As mentioned in the previous email shipping is scheduled to begin late Spring and go on through the rest of the year. If you would like, we can send you a regular High Powered Wall Connector now as a substitute of your reward. You would then not be eligible to receive the Signature Black Wall Connector exclusive to the Referral Program. Please confirm the shipping address you would like this sent to, and I can process your request.

Sincerely,
Alicia | Tesla Referral Program Support

Hoppas det löser sig till det bästa.

Micke
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Användarvisningsbild
mgorgis
Teslaägare
Inlägg: 711
Blev medlem: 06 aug 2017 22:12

Re: Var är min referral program wall charger?

Inlägg av mgorgis »

Va är det för skillnad mellan den vanliga och signature black?
Skriv svar