Var är tunein favoriter i v9?

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
DSV
Teslaägare
Inlägg: 412
Blev medlem: 06 sep 2016 13:54
Ort: Helsingborg

Var är tunein favoriter i v9?

Inlägg av DSV »

Hittar inte mina sparade favoriter i tunein sen v9. Märkliga är att jag vet att de vid minst ett tillfälle dykt upp i valen i högra fältet för att sen vara borta.

I Spotify har jag motsat problem, där finns sparade låtar men däremot hittar jag inte några kategorier/genrer att bläddra mellan. Innan fanns det metall, hipp hopp, electro osv.

Någon som vet var de tagit vägen eller är det bara jag som har problemet?
Användarvisningsbild
muran
Teslaägare
Inlägg: 122
Blev medlem: 14 mar 2016 18:38

Re: Var är tunein favoriter i v9?

Inlägg av muran »

Har inte möjlighet att gå ut och dubbelkolla men jag har märkt att mina recent/favourites bara syns i "vissa storlekar" på mediaspelaren.
Mediaspelaren går ju idag att "dra" för att ändra storlek på den, någonstans där i mitten, dvs. inte minst och inte största spelaren så dyker mina favourites/recent upp, båda tunein och spotify.
Jag har bara antagit att det även går att hitta dessa någon annanstans när man har spelaren i största läget men har inte orkat leta igenom menyerna riktigt ännu.

Men testa byta storlek på spelaren och se om den dyker upp i något av mittlägena.
S75D Pearl white
S85D Midnight silver metallic
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11828
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Var är tunein favoriter i v9?

Inlägg av HelectriC »

Mina favoriter är där som förr (fast självklart anpassade efter V9ans layout.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
DSV
Teslaägare
Inlägg: 412
Blev medlem: 06 sep 2016 13:54
Ort: Helsingborg

Re: Var är tunein favoriter i v9?

Inlägg av DSV »

Nu lyckades jag lura fram favoriterna genom att lägga till en ny favorit. Då uppenbarade favoriter i tuneIn igen och även genres/moods i spotify.
Skriv svar