Släppa podden kl 10?

Här diskuterar vi podden Bilar med sladd (fd Teslapodden) och dess avsnitt.

Moderatorer: Herr X, djFabbe, Redaktion

Användarvisningsbild
Dansken
Teslaägare
Inlägg: 477
Blev medlem: 12 dec 2016 14:53

Släppa podden kl 10?

Inlägg av Dansken »

Tjena killar!

Vad sägs om att, i fortsättningen, släppa podden kl. 10 istället för kl. 12 på söndagarna?

Jag släpper av sonen på Judo 10:30, och har då en timmes skön promenad för mig själv.
Som det är nu, får jag lyssna på någon likgiltig humorpodd, när jag ändå bara vill lyssna på Teslapodden.

Please!
Användarvisningsbild
Johnalm
Teslaägare
Inlägg: 1214
Blev medlem: 17 okt 2015 19:56
Ort: Skarpö, Vaxholm

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av Johnalm »

+1, nattar lillen i vagnen klockan 10 - det vore suveränt med senaste avsnittet i öronen istället för fågelkvitter eller dylikt.
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Användarvisningsbild
djFabbe
Teslaägare
Inlägg: 348
Blev medlem: 06 jul 2016 10:45

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av djFabbe »

Vi vill ju så klart göra allt för våra lyssnare! Dock är det lite opraktiskt att släppa vid 10 för mig eftersom jag själv vill hinna lyssna igenom avsnittet på söndagar och rädda enstaka skavanker. Eftersom jag ibland spelar till 2-3 på natten som DJ behöver jag min skönhetssömn på söndagarna. ;)
En röd Model 3 Long Range från Mars 2019.

Lyssna på Bilar med sladd - nordens största elbilspoddcast! http://www.bilarmedsladd.se.
Användarvisningsbild
MangeT
Teslaägare
Inlägg: 1150
Blev medlem: 27 nov 2016 01:05
Ort: Lidingö

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av MangeT »

Hoppa uppspelning en vecka så ni alltså spelar in veckan innan det spelas upp. Kan det vara ett alternativ?

Ligga en vecka före hela tiden alltså.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
ochso
Inlägg: 365
Blev medlem: 22 feb 2016 21:03

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av ochso »

Men då skulle man ju lika gärna kunna lyssna på varje poddavsnitt en vecka i efterhand klockan 10:00 på söndagar, så är ju problemet löst om man vill lyssna på podden just detta klockslag?
Användarvisningsbild
Dansken
Teslaägare
Inlägg: 477
Blev medlem: 12 dec 2016 14:53

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av Dansken »

djFabbe skrev:
Vi vill ju så klart göra allt för våra lyssnare! Dock är det lite opraktiskt att släppa vid 10 för mig eftersom jag själv vill hinna lyssna igenom avsnittet på söndagar och rädda enstaka skavanker. Eftersom jag ibland spelar till 2-3 på natten som DJ behöver jag min skönhetssömn på söndagarna. ;)
Det är absolut ingen fara, jag gissar bara art ni t.ex. Spelade in och gjorde klart på fredag, och sedan bara schedulerade en release till söndag kl. 12.
I det fallet hade det jo varit fint att släppa den 10 istället Bild
Användarvisningsbild
djFabbe
Teslaägare
Inlägg: 348
Blev medlem: 06 jul 2016 10:45

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av djFabbe »

Dansken skrev:
djFabbe skrev:
Vi vill ju så klart göra allt för våra lyssnare! Dock är det lite opraktiskt att släppa vid 10 för mig eftersom jag själv vill hinna lyssna igenom avsnittet på söndagar och rädda enstaka skavanker. Eftersom jag ibland spelar till 2-3 på natten som DJ behöver jag min skönhetssömn på söndagarna. ;)
Det är absolut ingen fara, jag gissar bara art ni t.ex. Spelade in och gjorde klart på fredag, och sedan bara schedulerade en release till söndag kl. 12.
I det fallet hade det jo varit fint att släppa den 10 istället Bild
Det blir lite olika beroende på hur hektiskt saker är ;). Då är det skönt ett ha en stund på söndagen att fixa om man inte hinner klart innan.
En röd Model 3 Long Range från Mars 2019.

Lyssna på Bilar med sladd - nordens största elbilspoddcast! http://www.bilarmedsladd.se.
Användarvisningsbild
MangeT
Teslaägare
Inlägg: 1150
Blev medlem: 27 nov 2016 01:05
Ort: Lidingö

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av MangeT »

ochso skrev:
Men då skulle man ju lika gärna kunna lyssna på varje poddavsnitt en vecka i efterhand klockan 10:00 på söndagar, så är ju problemet löst om man vill lyssna på podden just detta klockslag?
Har du helt rätt i!
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Användarvisningsbild
djFabbe
Teslaägare
Inlägg: 348
Blev medlem: 06 jul 2016 10:45

Re: Släppa podden kl 10?

Inlägg av djFabbe »

MangeT skrev:
ochso skrev:
Men då skulle man ju lika gärna kunna lyssna på varje poddavsnitt en vecka i efterhand klockan 10:00 på söndagar, så är ju problemet löst om man vill lyssna på podden just detta klockslag?
Har du helt rätt i!
Japp, men eftersom vi redan ibland ligger 1,5 veckans förväg riskerar vi bli än mer inaktuella då! ;)
En röd Model 3 Long Range från Mars 2019.

Lyssna på Bilar med sladd - nordens största elbilspoddcast! http://www.bilarmedsladd.se.
Skriv svar