Tesla kontakter

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8572
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Tesla kontakter

Inlägg av Pontus »

Hej, jag har fått Linn som leveransansvarig för min bil. Jag försöker ringa henne på det numret som hon ringde mig på men får bara Call failed och ingen ton eller något. 2 dagar nu, jag har ett nummer som slutar på 38. Någon som har bättre kontaktuppgifter till henne så skicka gärna PM
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Hertsh
Teslaägare
Inlägg: 1224
Blev medlem: 11 mar 2019 13:03
Ort: Stockholmsområdet

Re: Tesla kontakter

Inlägg av Hertsh »

Om pratar om säljare på MoS så har jag samma telefonnummer. Senast jag hade kontakt med henne (sms) var Torsdag 13e Juni.

Antingen har hon slutat senaste dagarna eller så är det bara ett tillfälligt fel på telefonen.
MX LR (Raven) 2019
Användarvisningsbild
Generalbogge
Teslaägare
Inlägg: 980
Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
Ort: Södra Sandby

Re: Tesla kontakter

Inlägg av Generalbogge »

Du har inte Tele2? Låter precis som de problemen som de har just nu.
Model S 90D -2017 Titanium
Användarvisningsbild
HBrosenius
Teslaägare
Inlägg: 82
Blev medlem: 05 sep 2016 11:08
Ort: Nybro

Re: Tesla kontakter

Inlägg av HBrosenius »

Boka tid verkar funka genom appen, men hur tusan får man tag på ett Service center i andra ärenden?! Som t.ex försöka få reda på vad som händer med bilen de har.

Förra veckan var jag i kontakt med kundtjänst via deras chatfunktion vid två olika tillfällen och de lovade att service centret skulle återkomma redan samma dag, de har fortfarande inte hört av sig. Idag när jag försöker igen så är inte ens chatfunktionen igång på deras hemsida. Att skicka mail är helt meningslöst för de har de aldrig svarat på. Oerhört frustrerande och lite oroande att man inte kan få tag på dem.

I detta fallet SC i Malmö jag försöker få tag på, någon som sitter inne med ett direktnummer?
Vit MS Long Range Pluss, Ultra White klädsen, 21"
Vit X90D, 6-Sits, Svart klädsen, 19", Premiumpaket, Ultra Hifi
Vit X90D, 6-sits, Ultra White klädsel, 22", Premiumpaket, köldpaket, Ultra Hifi, dragpaket
Model S P85D -15 Midnight Silver
Användarvisningsbild
ellerstrom
Teslaägare
Inlägg: 650
Blev medlem: 01 dec 2016 13:14
Ort: Höllviken

Re: Tesla kontakter

Inlägg av ellerstrom »

HBrosenius skrev:
Boka tid verkar funka genom appen, men hur tusan får man tag på ett Service center i andra ärenden?! Som t.ex försöka få reda på vad som händer med bilen de har.

Förra veckan var jag i kontakt med kundtjänst via deras chatfunktion vid två olika tillfällen och de lovade att service centret skulle återkomma redan samma dag, de har fortfarande inte hört av sig. Idag när jag försöker igen så är inte ens chatfunktionen igång på deras hemsida. Att skicka mail är helt meningslöst för de har de aldrig svarat på. Oerhört frustrerande och lite oroande att man inte kan få tag på dem.

I detta fallet SC i Malmö jag försöker få tag på, någon som sitter inne med ett direktnummer?
040-645 05 43 har jag ringt tidigare iaf.
Model X P100D | Obsidian Black | 22" Onyx | Svarta ventilerade säten | Kolfiber | All utrustning
Model S 75D | Deep Blue | 19" Slipstream | Beige interiör | Taklucka | AP2
Skriv svar