Bokade service idag - så här gick det

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
flows_swe
Teslaägare
Inlägg: 92
Blev medlem: 17 maj 2019 19:16

Bokade service idag - så här gick det

Inlägg av flows_swe »

Lite oroad över alla berättelser om icke fungerande kundservice skulle jag prova att lägga ett serviceärende ang mina kromlister som blivit repade av rutan på bakdörr.

Gick in i appen och klickade i allt men fick ett error som sista steg.

Testade att gå in via tesla.com och välja service där på ”min sida”. Där gick det bättre.

2-3 timmar senare ringde SC och gick igenom problemen, jag passade på att kasta in några ytterligare fel (får inte programvaror, cabin overheat går inte att aktivera).

Fick en tid om dryga månaden.

Otroligt nöjd med den servicen faktiskt!
Model 3 LR AWD -19 HW3 dragkrok
Användarvisningsbild
kikat
Teslaägare
Inlägg: 437
Blev medlem: 14 jun 2019 09:46

Re: Bokade service idag - så här gick det

Inlägg av kikat »

Trodde också de skulle ringa inom några dagar men nu har det gått 2 veckor sedan jag bokade service i appen och har inte hört någonting från dem.

Alltid svårt beskriva sina problem i text så skulle föredra om de ringde upp så jag kunde förklara lite bättre.

Hade lite blandat fix och mindre dent i lacken, men de kanske har koll på läget så de kan lösa allt när jag kommer dit min bokade tid. Svårt att veta när man inte får någon återkoppling.
Skriv svar