Ventilerade är säten borta från designstudion

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
jos32
Teslaägare
Inlägg: 175
Blev medlem: 12 apr 2016 13:32

Re: Ventilerade är säten borta från designstudion

Inlägg av jos32 »

mahulkp skrev:
Jag har exakt likadant på min och fick i måndags besked att Tesla godkänt utbyte av bägge framstolarna. De ska komma i en ny revision med tightare skinn. Som vanligt inga leveransbesked med det är vi ju vana vid Bild

Låter bra det.. Jag kan gärna ta utan ventilerade stolar också om det är bättre. Få se vad dom säger...
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11843
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Ventilerade är säten borta från designstudion

Inlägg av HelectriC »

Gött det! Sitt i stolarna och slit, sen får du nya om några månader när det finns en ny variant. Så var det med min, körde 1år med de gamla standard, så fick jag bytt till helt nya next gen, väldigt bra :D
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
mahulkp
Teslaägare
Inlägg: 1004
Blev medlem: 22 okt 2014 21:35
Ort: Hönö

Re: Ventilerade är säten borta från designstudion

Inlägg av mahulkp »

HelectriC skrev:
Gött det! Sitt i stolarna och slit, sen får du nya om några månader när det finns en ny variant. Så var det med min, körde 1år med de gamla standard, så fick jag bytt till helt nya next gen, väldigt bra :D
Japp jag har ingen brådska alls att få det fixat Bild
2 st Model 3 LR AWD
Reservation Cybertruck Trimotor
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19556
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Ventilerade är säten borta från designstudion

Inlägg av Bjelke »

mahulkp skrev:
HelectriC skrev:
Gött det! Sitt i stolarna och slit, sen får du nya om några månader när det finns en ny variant. Så var det med min, körde 1år med de gamla standard, så fick jag bytt till helt nya next gen, väldigt bra :D
Japp jag har ingen brådska alls att få det fixat Bild
Of Course :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar