Tesla appen

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mahulkp
Teslaägare
Inlägg: 1004
Blev medlem: 22 okt 2014 21:35
Ort: Hönö

Re: Tesla appen

Inlägg av mahulkp »

e5m1r skrev:
Johnalm skrev:
Varför är det enbart exteriören (färg) som stämmer överens med verkligheten? Borde väl vara enkelt att få rätt färg på klädsel mm i appen?
Det är rätt i appen du har nog fel i bilen Bild
Japp i min bil visar det rätt dvs svart klädsel... Bild
2 st Model 3 LR AWD
Reservation Cybertruck Trimotor
Användarvisningsbild
JonPersson
Teslaägare
Inlägg: 44
Blev medlem: 05 mar 2014 09:06

Re: Tesla appen

Inlägg av JonPersson »

Jonas77 skrev:
Appen får kontakt med bilen men jag kan inte starta värme etc. Någon som har liknande problem?
Yes, jag har samma problem. Sjukt irriterande. Har iPhone 7S och hade aldrig problem med gamla appen. Jag brukar värma bilen varje morgon typ 20 minuter innan jag åker till jobbet och nu funkar det kanske 1 gång på 5. Övriga tillfällen är knapparna utgråade i appen :cry:
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Tesla appen

Inlägg av danni »

JonPersson skrev:
Jonas77 skrev:
Appen får kontakt med bilen men jag kan inte starta värme etc. Någon som har liknande problem?
Yes, jag har samma problem. Sjukt irriterande. Har iPhone 7S och hade aldrig problem med gamla appen. Jag brukar värma bilen varje morgon typ 20 minuter innan jag åker till jobbet och nu funkar det kanske 1 gång på 5. Övriga tillfällen är knapparna utgråade i appen :cry:
Coolt. Jobbar du på Apple? :geek:
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
JonPersson
Teslaägare
Inlägg: 44
Blev medlem: 05 mar 2014 09:06

Re: Tesla appen

Inlägg av JonPersson »

danni skrev:
JonPersson skrev:
Jonas77 skrev:
Appen får kontakt med bilen men jag kan inte starta värme etc. Någon som har liknande problem?
Yes, jag har samma problem. Sjukt irriterande. Har iPhone 7S och hade aldrig problem med gamla appen. Jag brukar värma bilen varje morgon typ 20 minuter innan jag åker till jobbet och nu funkar det kanske 1 gång på 5. Övriga tillfällen är knapparna utgråade i appen :cry:
Coolt. Jobbar du på Apple? :geek:
Sorry, 6S :D
Skriv svar