Tesla service utöver det vanliga - tack infracity

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
thebishop
Teslaägare
Inlägg: 1351
Blev medlem: 12 feb 2015 16:47
Ort: Lidingö

Tesla service utöver det vanliga - tack infracity

Inlägg av thebishop »

Vill bara dela med mig av min mycket positiva upplevelse av service-organisationen i infracity.

Har min Model S inne på 2-års service och de upptäcker att en del behöver bytas ut rutinmässigt och att det tar någon dag extra att få fram den för byte (har en annan Model S som lånebil - klart bättre än när man fick diesel-bilar för något år sedan!) - kommer på att jag har glömt en sak i bakluckan som jag behöver lite akut när bilen var borta länge än väntat...

"Vi kollar, det går säkert att ordna att någon svänger förbi dig på vägen hem med prylarna utan att du behöver komma hit" - mycket riktigt, ett par timmar senare stannar en i personalen förbi och lämnar sakerna efter att ha tagit omvägen hem till mig (förmodligen ett par mil extra åkväg i praktiken) - det är riktigt bra kundservice. Det är aldrig frågan om att det inte skall bli fel (delarna fanns inte i lager och tar lite tid att få fram), utan hur man hanterar det när det väl är ett faktum som man bryr sig om som kund - 5* till både service-killen samt tjejen som kom förbi med mina saker, otroligt uppskattat och hoppas att ni läser detta, tack!
Model S P90DL+ (2015)
Model 3 LR (2021)