Tesla verkar ha bra support linje när bilen går sönder.

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11844
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Tesla verkar ha bra support linje när bilen går sönder.

Inlägg av HelectriC »

Jo då, den fina servicen med snabb bärgning och lånebil utan knussel har jag fått prova på ett dussintal ( :cry: ) gånger cirka. Lika fin service varje gång, det är det som gör att jag inte ger upp Tesla för gott.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare
Inlägg: 1538
Blev medlem: 24 jan 2015 18:49

Re: Tesla verkar ha bra support linje när bilen går sönder.

Inlägg av Feddan »

HelectriC skrev:
Jo då, den fina servicen med snabb bärgning och lånebil utan knussel har jag fått prova på ett dussintal ( :cry: ) gånger cirka. Lika fin service varje gång, det är det som gör att jag inte ger upp Tesla för gott.
Bärgad nästan 12 gånger?! :o Har det varit ett stort fel som inte gett sig eller olika fel?
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Inlägg: 583
Blev medlem: 15 jun 2015 23:50
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Re: Tesla verkar ha bra support linje när bilen går sönder.

Inlägg av Tjell »

Supporten inkl bärgning, är det inom garantin eller även efter?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11844
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Tesla verkar ha bra support linje när bilen går sönder.

Inlägg av HelectriC »

Feddan skrev:
HelectriC skrev:
Jo då, den fina servicen med snabb bärgning och lånebil utan knussel har jag fått prova på ett dussintal ( :cry: ) gånger cirka. Lika fin service varje gång, det är det som gör att jag inte ger upp Tesla för gott.
Bärgad nästan 12 gånger?! :o Har det varit ett stort fel som inte gett sig eller olika fel?
Står lite om det här, men har inte listat alla gånger i den tråden, men det stämmer ungefär.
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... %2C+så+var
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Skriv svar