Evenemang: Tesla Owners Earth Day

I denna tråden så har vi endast omröstningar och här kan alla skapa en omröstning

Moderator: Redaktion

Tesla Owners Earth Day provkörningar/provåkningar. Markera tiotal och ental.

Omröstningen slutade 28 apr 2019 14:31

1
1
8%
2
1
8%
3
2
15%
4
1
8%
5
1
8%
6
2
15%
7
0
Inga röster
8
2
15%
9
0
Inga röster
10
3
23%
20
0
Inga röster
30
0
Inga röster
40
0
Inga röster
 
Antal röster: 13

Användarvisningsbild
themax
Teslaägare
Inlägg: 1885
Blev medlem: 16 mar 2015 19:09
Ort: Spånga

Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av themax »

TOC- Earth day info.png
Under helgerna i april kommer Tesla Owners globalt att köra eventet Tesla Owners Earth Day. Genom att erbjuda provkörning (eller provåkning) med en Tesla vill de få upp ögonen för fler att elbilar är något för de allra flesta. Vi i Tesla Club Sweden vill naturligtvis vara med och tävla vad gäller antalet provåkningar och provkörningar – vi är ändå ett av världens största Teslaforum mätt i antal medlemmar. Teslas mål är 100000 provkörningar eller provåkningar globalt. Hur många lyckas Tesla Club Sweden bidra med?

Det du behöver göra för att vara med är att erbjuda provkörningar eller provåkningar i din bil. För varje person som åkt med dig fyller du i under "Omröstningar".

Rapportera tiotal och ental (så har du erbjudit 22 personer markerar du 20 & 2). Har du erbjudit fler än 49 så skickar du ett PM till mig eller Tibor med antalet senast den 28 april. Den 28 april samlas vi på Brostugan i Stockholm (för er som inte kan komma till Stockholm uppmuntrar vi lokala evenemang) för en träff där vi räknar samman och skickar till Tesla. Mer information om det i tråden "Evenemang": http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 80#p319580.

Mallar för att trycka tröjor och kepsar finns, men då Tesla Club Sweden inte har några medlemsavgifter så finns heller ingen budget att trycka några tröjor eller kepsar. Däremot står det var och en fritt att trycka på egen bekostnad. Kontakta mig eller Tibor för mallar i så fall.
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Användarvisningsbild
kangru
Teslaägare
Inlägg: 1101
Blev medlem: 08 aug 2015 13:57
Ort: Uppsala

Re: Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av kangru »

Skall bli spännande. Så över totalt 6 dagar så kan vi samla in detta, borde gå att få ihop ett par stycken tycker man ju.
Användarvisningsbild
gellerstam
Teslaägare
Inlägg: 2072
Blev medlem: 04 apr 2016 10:20
Ort: Vid Runn
Referralkod: ts.la/magnus28392

Re: Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av gellerstam »

Är tanken att man ska kunna komma med önskemål på var&vad man vill ser i denna tråd?
Tesla Model Y
Användarvisningsbild
themax
Teslaägare
Inlägg: 1885
Blev medlem: 16 mar 2015 19:09
Ort: Spånga

Re: Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av themax »

gellerstam skrev:
Är tanken att man ska kunna komma med önskemål på var&vad man vill ser i denna tråd?
Nej, omröstningen är för att logga antalet provåkningar/provkörningar som erbjuds. Den 28/4 rapporterar vi detta till Tesla och fikar på Brostugan!
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Användarvisningsbild
kler
Teslaägare
Inlägg: 916
Blev medlem: 07 jan 2017 23:58

Re: Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av kler »

Så vi ses imorrn vid Brostugan då?
Model 3 [Beställt mars 2020]
Renault Zoe [2019]
Model X 75D [2018]
Model 3 [Reserverad mars 2017]
Användarvisningsbild
themax
Teslaägare
Inlägg: 1885
Blev medlem: 16 mar 2015 19:09
Ort: Spånga

Re: Evenemang: Tesla Owners Earth Day

Inlägg av themax »

76 provåkningar var definitivt mindre än jag trodde vi skulle kunna knåpa ihop, men det är bättre än noll! Jag har i alla fall nu rapporterat in det till Tesla.
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Skriv svar