Tesla shop och bagagerumsmatta

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Calixtus
Inlägg: 30
Blev medlem: 03 jun 2019 12:11

Tesla shop och bagagerumsmatta

Inlägg av Calixtus »

Hur långt innan beräknad leverans måste jag beställa gummimattor till min Tesla 3 innan leverans för att få de på plats från dag ett? Hittar ingen matta till det stora bagageutrymmet bak på shopen? Vet ngn om det går att få tag i en sådan? Behöver jag köpa en däcklagningssats också? Har sett i ngn tråd att en sådan inte följer med.
Användarvisningsbild
Elix747
Teslaägare
Inlägg: 660
Blev medlem: 06 mar 2019 23:13
Ort: Borås

Re: Tesla shop och bagagerumsmatta

Inlägg av Elix747 »

Calixtus skrev:
Hur långt innan beräknad leverans måste jag beställa gummimattor till min Tesla 3 innan leverans för att få de på plats från dag ett? Hittar ingen matta till det stora bagageutrymmet bak på shopen? Vet ngn om det går att få tag i en sådan? Behöver jag köpa en däcklagningssats också? Har sett i ngn tråd att en sådan inte följer med.
Beställde matta till bagage bak. Kom på mindre än en vecka. Finns på tesla shop för 1300.
TM3 LR AWD 19” Black, modellår 2019
Calixtus
Inlägg: 30
Blev medlem: 03 jun 2019 12:11

Re: Tesla shop och bagagerumsmatta

Inlägg av Calixtus »

Har du som hittat bakre bagagerumsmatta och inte till det mindre utrymmet en länk att skicka? Kan inte hitta mattan.
Användarvisningsbild
Elix747
Teslaägare
Inlägg: 660
Blev medlem: 06 mar 2019 23:13
Ort: Borås

Re: Tesla shop och bagagerumsmatta

Inlägg av Elix747 »

Calixtus skrev:
Har du som hittat bakre bagagerumsmatta och inte till det mindre utrymmet en länk att skicka? Kan inte hitta mattan.
Den finns på samma ställe som mattan fram. Man skall välja rear eller front mat. Finns en liten ”select meny/drop-down”. På så vid får du fram bakre matta.
TM3 LR AWD 19” Black, modellår 2019
Skriv svar