Blev fel när jag reserverade model 3
Postat: 27 apr 2018 15:31
Hej!
Mitt första inlägg här (efter att ha snokat i säkert två år).
Jag reserverade en model 3 i veckan, men när jag gjorde det så blev det fel när jag skulle betala de 10.000.
Jag försökte två gånger, men det blev fel båda gångerna.
Nu ser jag att det har ändå dragits 10.000 och mottagaren är Tesla_SE.
På mitt Tesla-konto ser jag inget om någon reservation (jag vet inte ens om man ska göra det) eller inget mail att jag har reserverat.
Nu till mina enkla frågor.
Självklart ska jag kontakta Tesla, men tycker det är omöjligt att få tag på dem samt veta vilket av alla möjliga telefonnummer jag ska ringa (de jag hittar under support).
Vad fick ni när ni reserverade era 3:or? Mail och eller något på ert Tesla-konto?
/ Marcus
Mitt första inlägg här (efter att ha snokat i säkert två år).
Jag reserverade en model 3 i veckan, men när jag gjorde det så blev det fel när jag skulle betala de 10.000.
Jag försökte två gånger, men det blev fel båda gångerna.
Nu ser jag att det har ändå dragits 10.000 och mottagaren är Tesla_SE.
På mitt Tesla-konto ser jag inget om någon reservation (jag vet inte ens om man ska göra det) eller inget mail att jag har reserverat.
Nu till mina enkla frågor.
Självklart ska jag kontakta Tesla, men tycker det är omöjligt att få tag på dem samt veta vilket av alla möjliga telefonnummer jag ska ringa (de jag hittar under support).
Vad fick ni när ni reserverade era 3:or? Mail och eller något på ert Tesla-konto?
/ Marcus